باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,852 بازدید
در حقوق ، عیدی ، سنوات و مزایای قانون کار توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام

حدود ۳ سال پیش اشتباه بزرگی کردم وو قراردادکاری رو به مدت ۱۰ سال امضا کردم. داخل قرارداد ذکر شده بود که مسئول کلینیک بیمه پرداخت نمیکنه. قراردادرو به وزارت کار بردم و بهم گفتند که این قرارداد از نظر وزارت کار خیلی اشکال داره و قانونی نیست از نظر وزارت کار و برو دنبال چک ضمانتت که بگیریش و حق و حقوق بیمه رو بتونی از مسئول کلینیک بگیری .

بابت این قراردادهم بنده چک تضمینی به مبلغ ۴۰ میلیون دادم. برای استرداد چک هم رفتم مجتمع قضایی و بهم گفت که قراردادیه که نوشتی و برای اینکه به چکت برسی باید استرداد چک بزنی

حالا می‌خوام برای این مدتی که کار کردم و بیمه نبودم حق بیمه و عیدی و سنوات رو دریافت کنم. از طرفی هم از چک ضمانتی که دست ایشونه ترس دارم. چون داخل قرارداد نوشته که پرداخت بیمه با بنده است و اگر سازمان بیمه برای این موضوع دخالت کند بنده جریمه میشم و چک رو به اجرا میذاره. میخواستم راهنماییم کنید ببینم چطور میتونم حقم رو از ایشون بگیرم و چکم رو به اجرا نذاره.

این رو هم ذکر کنم ک داخل چک نوشته شده در وجه اقای..... بابت ضمانت کاری.

ممنون ازتون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (38,810 امتیاز)
اگر در چک عنوان شده که بابت ضمانت می باشد ، کارفرما به راحتی نمی تواند از آن سوء استفاده کند و از این بابت نباید زیاد نگران باشید.

ضمن اینکه توافق شما در قرارداد مبنی بر اینکه حق بیمه به عهده شما می باشد باطل بوده و مغایر قانون است و کارفرما مکلف به پرداخت حق بیمه شما خواهد بود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,403 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 334 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...