باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,128 بازدید
در بیمه روستایی و عشایر توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام

احتراما بنده در از سال 92 تا سال 95 بیمه عشایری پرداخت نمودم و بدلیل پرداخت بیمه تامین اجتماعی به مدت یک سال یعنی سال 95 از سوی کارفرما بیمه عشایری قطع نمودم الان که درسال 97 میخواهم بیمه سال 96 و سال جدید را پرداخت کنم.

ایا می توانم بیمه سال 96 را که گذشته در سال جدید پرداخت کنم؟

ایا سنوات بیمه عشایر بعنوان سنوات کار برای اداره تامین اجتماعی واستخدامی ادارات قابل قبول است و سن بازنشستگی پایین می اورد؟

اگر بعد از چند سال پرداخت بیمه عشایری استخدام و بخواهم بیمه تامین اجتماعی را ادامه دهم ایا بیمه عشایر را محاسبه می کنند ملاک محاسبه ما به التفاوت چیست؟

ممنون می شوم پاسخ دهید.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)

با سلام

- نمی توان حق بیمه سال 96 را در حال حاضر پرداخت.

- سوابق پرداخت حق بیمه بیمه روستائیان به منزله سابقه کار محسوب نمی گردد، اما در صورت انتقال به صندوق بیمه تامین اجتماعی و پرداخت مابه التفاوت آن به منزله سابقه پرداخت بیمه محسوب و در احراز شرائط مستمری بازنشستگی موثر خواهد بود؛ گرچه شخص می تواند با ادامه بیمه پردازی در صندوق بیمه پردازی روستائیان، از مزایای مستمری بازنشستگی آن استفاده نماید.

- ملاک محاسبه مابه التفاوت انتقال سوابق پرداخت حق بیمه روستائیان و عشایر به صندوق بیمه تامین اجتماعی عبارت است از: 18 درصد حقوق و مزایای مشمول کسر حق بیمه زمان تقاضا در مدت زمان بیمه روستائیان، منهای کسورات منتقله از صندوق بیمه روستائیان و عشایر.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده آذر 22, 2020 در بیمه روستایی و عشایر توسط (390 امتیاز) آیا امکان پرداخت خلا چند سال بیمه وجود دارد ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,738 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...