باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,408 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام بنده راکب موتورسیکلت بودم به همراه ترک نشین درحال تردد بودیم  بخاطراینکه با عابر برخورد نکنم  منحرف شدیم و موتورسیکلت واژگون شد.با امبولانس به بیمارستان اعزام شدیم سرنشین دستش شکسته و بنده از قسمت ران و لگن و زانو دچار جراحت شدم. امروز برای دریافت دیه خودم به دادسرا مراجعه کردم گفتن نمیتونی خودت که راکب هستی  دیه بگیری لطفا راهنمایی کنید.
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود بر شما

ارزوی سلامتی برای شما و سرنشین شما دارم

در صورت داشتن گواهینامه متناسب و بیمه نامه معتبر در اجرای ماده ۳ قانون بیمه ثالث ۹۵ و ایین نامه اجرایی اون میتونید دیه راننده مسبب حادثه رو نیز دریافت کنید . اما این دیه از طریق دادسرا به شما تعلق نمیگیره و باید از دادگاه عمومی و با تقدیم دادخواست الزام به ایفای تعهدات قانونی و قراردادی از شرکت بیمه دریافت دیه جراحات کنید

اگر در این زمینه نیاز به مشاوره بیشتر داشتید از طریق درخواست مشاوره تلفنی میتونید با مشاوران سایت در ارتباط باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,420 امتیاز)
با سلام ابتدا به بیمه نامه خود رجوع نمایید

بیمه نامه صادره پس از 23/05/1396 برای راننده پوشش حوادث راننده را دارند و شما با مراجعه به پزشکی قانون و در دست داشتن کروکی میتوانید درخواست نظریه پزشکی قانونی نمایید و پس از آن با مراجعه به شرکت بیمه گر تان مطالبه دیه و ارش متعلقه و تعیین شده را نمایید . در صورت منفی بودن سوال فوق نیز با مراجعه به شرکت بیمه گر مطالبه نقص عضو نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (6,420 امتیاز)
ادامه : برای این منظور داشتن گواهینامه متناسب با موتور سیکلت نیز ضروری است . البته در خصوص خسارت خدتان و در خصوص خسارت ترک نشین شما در صورت دارا بودن گواهینامه یا فقدان آن  و داشتن بیمه نامه معتبر خسارت دیه قابل پرداخت است.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 482 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 5,838 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...