باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
13,013 بازدید
در خدمات درمانی و دفترچه بیمه توسط (100 امتیاز)
باسلام و احترام بینی استخوانی پلیپ و انحراف و شکستگی (قوز کبود رنگ) و مداوم خونریزی دارم چه روندی را باید طی کنم و از کجا باید شروع کنم؟  میخواهم بهترین کیفیت عملی که میشود اطمینان به نتیجه خوب داشت  را در کدام  مراکز خصوصی یا دولتی (تحت پوشش تامین اجتماعی ) در مناطق دماوند گیلاوند یا شمال و شرق تهران پیشنهاد میدهید؟ اقا 47 ساله بدون هیچ عملی تا حالا بیمه تامین اجتماعی هستم البته حدود دوسال شرکتی میریخت اما حدود 3 ساله خودم حق بیمه پرداخت میکنم (خویش فرما)  و دفترچه هم اعتبار دارد. بیمه عمر پاسارگاد هم میپردازم . چگونه میتوانم حداکثر هزینه را از این بیمه ها دریافت کنم  یا رایگان باشد چون واقعا در توانم نیست. 2/2/97 باتشکر و احترام
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)

با سلام و آرزوی سلامتی .... با توجه به طرح چند سوال در یک پیام و متفاوت بودن مبنای موضوعات مطرح شده در سوال شما، لطفاً جهت اخذ پاسخ مناسب، هر سوال خود را در پیام جداگانه ای بپرسید.

در پاسخ به چگونگی استفاده از بیمه عمر بیمه پاسارگاد باید عرض کنم شما فقط در صورت داشتن پوشش هزینه های پزشکی حادثه در این بیمه نامه و بروز این بیماری در اثر حادثه میتوانید از بیمه عمر استفاده کنید. لذا در صورت داشتن بیماری مزمن، این بیمه نامه هیچ تعهدی در قبال آن نخواهد داشت. موفق باشید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
همراه گرامی بیدبرگ سلام،وقت بخیر.

در تایید فرمایشات همکار گرامی خودم باید خدمت تون عرض کنم که اگر مشکل شما بدون تصادف یا حادثه باشه،باید از پوشش دفترچه درمان تامین اجتماعی تون استفاده بفرمایین.

در صورتیکه میزان اندوخته( ارزش بازخرید) بیمه نامه شما به 2میلیون رسیده باشه،میتونین از پوشش بیمه تکمیلی بیمه عمر پاسارگادتون تا سقف مورد تعهد ازش استفاده کنین.

اگر تمایل داشته باشید تا از پزشکان بیمارستان میلاد نیز سرویس بگیرین (که خود بنده نیز این کار را انجام داده ام)،میتونین با جناب آقای دکتر فلاح تفتی با شماره تماس زیر ارتباط بگیرین و برای معاینه نزد ایشون برین و در صورتیکه قابل انجام بود از خدمات ایشان استفاده بفرمایین:

021-22082200

خدمات بیمه تکمیلی پاسارگاد هم که از طریق شرکت کمک رسان ایران(SOS) ارایه میشه با بیمارستان میلاد قرارداد داره و سرویس های مناسبی هم داره.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 9,212 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,872 بازدید
سوال شده فروردین 23, 2016 در خدمات درمانی و دفترچه بیمه توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 10,376 بازدید
سوال شده فروردین 30, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 920 بازدید
سوال شده اردیبهشت 15, 2016 در بیمه درمان تکمیلی توسط نظری وسلمانی

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...