باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,518 بازدید
در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با عرض سلام وخسته نباشید

 من اردیبهشت 96 خود را بیمه مشاغل آزاد با نرخ14 درصدی و بدون احتساب سرانه درمان کردم. در آخر سال 96 در یک آموزشگاه زبان مشغول به کار شدم به طوریکه در ماه مجموعا 5 روز می شود و آموزشگاه بابت این 5 روز منو بیمه کرد وگفت میتونی بری دفترچه بگیری ومیتونی از مزایای بیمه بیکاری استفاده کنی و هم برات سابقه کار میشه ، چون ماهی 5 روز بیمه برای من رد میشد گفتند بیمه مشاغل آزاد خود را ادامه بده، الا که دفترچه گرفتم نوع بیمه رو زده حرف ومشاغل آزاد و پایین دفترچه زده مشمول کسر فرانشیز میخواستم بدونم باید چکار کنم؟ این نوع بیمه که من الان دفترچه گرفتم که نیازی به کارفرما ندارد؟خواهشمندم بنده را راهنمایی بفرمایید که باید چکار کنم که هم برایم بیمه کامل رد بشه هم سابقه کار با توجه به تدریس زبانی که انجام میدم
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (3,420 امتیاز)
سلام .درانواع بیمه ..بیمه اجباری اولویت داردبه بیمه مشاعل ازادواختیاری .وطبق قانون میبایست بیمه مشاغل ازادقطع گرددوازکارگاه اموزشگاه زبان ارسال گردد.ضمناچون اولین بیمه شمامشاغل ازادبوده دفترچه دارای فرانشیز صادرشده است .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده اردیبهشت 14, 2018 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط (130 امتیاز) برای بازنشستگی بیمه رانندگان بهتر است یا بیمه اجباری ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 18,805 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...