باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
357 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام و وقت بخير

بنده در يك شركت پيمانكاري مشغول به كار بودم كه در ابتداي كار بيمه بنده با 2ماه تاخير از تاريخ قرارداد واريز گرديد و معمولا حقوق ما هر سه الي شش ماه پرداخت ميشد و زمينه فعاليت كاري ما نظارت بر عملكرد پيمانكاران شهرداري بود  كه بعد از گذشت 2 سال بنده در محل كار،از بالابر سقوط كرده و دچار شكستگي پا شدم و به مدت سه ماه استراحت پزشكي گرفتم و در اين مدت كارفرما با وعده و وعيد مرا از شكايت منصرف كرده و علاوه بر حقوق از كارافتادگي بيمه ماهيانه مبلقي را به عنوان كمك خرجي واريز ميكرد. بعد از گذشت دوران نقاهت بدليل ضعف جسماني در شركت ديگري مشغول به فعاليت شدم و حالا بعد از گذشت حدود 4 سال از اين ماجرا:اين شركت تمام كمك هزينه هاي درماني بنده را از مطالباتم كسر كرده و حتي بخشي از حقوق و مزاياي معوقه بنده رانيز پرداخت نميكند. در ضمن بنده قرارداد رسمي با اين شركت داشته و تمام اسناد و مدارك مورد نياز موجود ميباشد.

لذا خواهشمندم راهنمايي بفرماييد  1- امكان مسترد كردن سابقه بيمه 2ماهه وجود دارد؟  2-امكان دريافت معوقات حقوق و مطالبات وجود دارد  3-امكان گرفتن دييه بابت مصدوميت وجود دارد؟

با سپاس فراوان
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (2,540 امتیاز)

سلام

استردادسابقه بیمه 2ماه باشکایت دراداره کارطبق ماده 48 امکان پذیراست

مطالبات معوقه حقوق باطرح دعوی دراداره کارقابل استرداداست

درموردبند3سوالتان عرض کنم چنانچه صورتجلسه حادثه درزمان حادثه تنظیم کرده باشید بازهم باطرح دعوی قابل دریافت خواهدبود


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
ممنون از جواب کامل و جامعتون
در مورد صورتجلسه حادثه خدمتتون عرض کنم که بدلیل اینکه بنده شب کار بودم و این حادثه نیمه های شب برای بنده رخ داد .به همراه یکی از همکارام به بیمارستان رفتم و بعدهم عمل جراحی.ولی داخل بیمارستان شخصی به عنوان مامور بیمه سوالاتی در مورد حادثه پرسید که به ایشون شرح واقعه رو دادم.
لطفا در این مورد هم اظهار نظر کنید.ممنون
توسط (2,540 امتیاز)
باتوجه براینکه جواب سوال شما بایستی ازطریق پاسخ وپرسش انجام گیردبهتراست مشاوره حداقل مشاوره تلفنی کنیدباتوجه براظهارات شما مستحق غرامت درصد ومستمری می شویداگربتونیددفاعیه انجام دهید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 635 بازدید
سوال شده اسفند 4, 2018 در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط الهام جنیدی (100 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 2,454 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...