باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,463 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (130 امتیاز)
سلام

پوشش فوت به هر علت حداقل چند برابر پرداختی سالیانه می باشد؟
توسط (210 امتیاز)
از من میشنوی پولتو ستگ نمک بخری مطمین تر و پرسود تر از اینه که تو بیمه سرمایه گذاری کنی ...این مبالغ دویست برابر و سیصد برابر گوش نده ..موقع پرداخت هزار و یک ایتم دیده و ندیده ..قانونی و غیر قانونی جلو پات میزارن ..اصلا قراداد شرکتهای بیمه یکطرفه و فقط به نفع خودشونه ..یعنی ننوشتن اگه یک روز در پرداخت حق بیمه سهل انکاری کنی چه اتفاقی میوفته ..فقط یه جریمه اخر ماه یا سال از شما میگیرن  و شما خیال میکنی کار تمام است  اما زهی خیال باطل ..روز تسویه یهو میگن بخاطر یک روز دیرکرد یکسال از حق بیمه شما مصادره میشه ..اعتراض میکنید که افا چنین بندی در قراداد نیست و من اطلاع نداشتم و چرا در سال مثلا سوم اطلاع ندادید ؟ در جواب میگویند این قوانین داخلی شرکت است و اصل براین است که شما سر وقت حق بیمه پرداخت میکنید پس نیاز به اطلاع دادن نبوده ..میگی خوب من خطا کردم در مقابل یک روز دیر پرداخت باید 10 میلیون تومان من کسر شود ؟ میگویند این قانون داخلی ماست میگی کجاست این قانون ؟ میگه برو شکایت کن اگر قاضی استعلام کرد شرکت بیمه ارایه میده ...ینی چنان چفت و بست به نفع خودشون جور کردن که راحت پولتو میخورن هیچکاری هم از دستت بر نمیاد ..میدونم الان همه کارگزارا میان و اعتراض میکنن که صنعت بیمه بدنام میکنی و از این لا طاعلات ...اما برید یه شرکت و قراداد بیمه عمر بگیرید و بخونید  کاملا ایده اله ...اما سال دوم یا سوم شروع میشه ...مالیات بر اوراق دفترچه ...کارمزد محاسبات سالیان متمادی ...مالیات بر پوششهای نهفته در بیمه نامه ...مابه التفاوت مالیات بیمه سال اول نسبت به سال سوم ..و چندین ایتم دیگه که تا نخرید و به سرتون نیاد مشخص نمیشه ..اخر بیمه نامه هم نقل به مضمون نوشتن که شرکت بیمه هرکاری بخواد یکطرفه میتونه انجام بده و حق اعتراض نداری ...حالا میخوای تجربه یه سرشکسته قبول کن ...یا خودتو بیمه کن و سرتو بزن به سنگ ببین خون میاد یا نه ...ما که زدیم خون امد شدید هم امد ..حالا شما بزن ایشالا که خون نیاد
توسط (109,610 امتیاز)

سلام دوست عزیز. 

ممنون بابت ارائه نظرتون. دقیقا به همین دلیل هست که پیشنهاد می کنیم از مشاوران همکار سایت بیدبرگ که از برترین فروشندگان بیمه عمر در سطح کشور بر طبق ارزیابی رضایت مشتریان هستند استفاد کنید تا قرارداد بیمه ای بر طبق نیازهاتون تنظیم بشه و بعدن هی ناراحت نشید بگید این چی بود اون چی بود، من اینو نمی دونستم، اونو نمی دونستم. 

بهتره به جای این روش دیدگاه تون، مشخص کنید که دقیقن مشکل تون چیه تا مشاوران بررسی و پاسخ بدن. 

در صورتی که سوالی دارید از طریق لینک زیر مطرح کنید تا مشاوران بررسی و پاسخ دهند

سوال بیمه عمر

با تشکر


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)

اقای mgh2119 بنده سخت متاسفم که شما هیچ دانشی در مورد بیمه عمر ندارید مطمینا فقط وقت شما صرف تلگرام و واتس اپ و اپلیکیشن های دیگر میشود. به نظرم کمی مطالعه کنید. بنده نه مشاورم نه نماینده و نه دفتر بیمه دارم و نه پدرم دارد.
میدانم که سال 1375 دفترچه بیمه عمر به اصرار یکی از دوستان برای خود افتتاح کردم و آن دوست مشاور پدرامرزیده مدام به من تاکید میکرد که  سر وقت پرداخت کن و بیشتر از یکماه دیرکرد نداشته باش که با تاخیر خود سود خود را کاهش میدهی. بنده هم از ترس و اینکه ثروتی عایدم نشود بیست سال سر موقع پرداخت کردم. تا اینکه قصد تحصیل به خارج از ایران کردم و پرداخت پول را قطع کردم و انقدر فرصت نداشتم که بروم تسویه حساب کنم و موکول کردم بخ زمانی که میخوام برگردم. به دلایلی و اتمام درس سال 96 به ایران برگشتم و با خانمی قصد ازدواج کردم اما بی پول بودم و بیکار. بنابراین به شعبه بیمه ای ک پرداخت کرده بودم رفتم و درخواست تسویه حساب کردم. مبلغ کل پرداختی من در آن بیست سال 223 میلیون تومان بود چقدر خوشحال بودم اما وقتی بازپرداخت و تسویه کردم مبلغ 368 میلیون تومن به من دادند. فقط 145 میلیون سود پول من بود. بنابراین 40 میلیون پول مجلس و مکان باغ عروسی و شام و خورد خوراک شد و باقی خرید یک مغازه و رهن خانه و خرید خودرو شد. 

به نظرم کسانی که فکر میکنند باهوشند (مانند شما mgh2119) برعکس اعتماد به نفس کاذب درونی دارند و کسانی ک ادعا میکنند خنگ هستند و ادعا میکنند هر کاری را از بی کله بودن انجام میدهند و نمیفهمند اشخاصی هستند موفق. از دید من اینها باهوشند نه شخص شما.

ختم کلام:
هر کانادایی و ژاپنی بطور متوسط 5 بیمه عمر دارد و هر هندی 2 بیمه عمر و

کمتر از 10 درصد مردم ایران بیمه عمر دارند واصلا نمیدانند چیست و میگویند کلاهبرداریست؟ هرمی است؟ 
 

توسط (210 امتیاز)
جناب با هوش نمیدونم چقدر وقت گذاشتی این کامنت بنویسی اما برای تبلیغ شرکتت و نمایندگیتو و بیمه عمر نیاز نبود انقدر دوروغ بنویسی تا مثلا بخوای جواب بی سند و مدرکی به من بدی ...دوست من سال 1375 بیمه عمر چه شرکتی شدی ؟ تا انجایی که من اطلاع دارم بیمه عمر از زمان تاسیس بانکهای خصوصی شروع شد حدود سال 1380 و افتصاد نوین هم اولینش بود حالا شما سال 75 کجا بیمه شدی خدا داند .اگه عکس بیمه نامه تو اپلود کنی خوشحال میشیم ببینیم .اصلا فرض کنیم شما سال 75 خودتو بیمه عمر کردی  من سال 73 بامدرک لیسانس ماهی 8 هزارتومان حقوق میگرفتم فرض میکنیم سال 75 حقوقم 15 هزارتومن بوده حالا شغل شما چی بوده که در ان سال تونستی ماهی 900 هزارتومن حق بیمه پرداخت کنی ؟با عدایی که شما میگی پولت 223 میلیون جمع شده اگه ماهی 900 هزارتومن بطور مساوی پرداخت کرده باشی این مبلغ میشه حتی اگه این مبلغ کمتر بوده باشه و با ضریب 20 درصد اضاف در سال هم پرداخت کرده باشی بازم عددی نزدیک همین عدد میشه شغل شما چی بوده که میتونستی سال 75 فقط برای حق بیمه 600 تا 900 هزارتومن حق بیمه بدی ؟بیست سال پرداخت کردی یعنی تا 1395 حق بیمه دادی و بعد رفتی خارج برای تحصیل الانم که 97 این چه درس و مشقی بوده که فقط یک ساله تموم شده ؟..حالا این تناقضات همه به کنار میشه بگی این درصد سود چجوری محاسبه شده ؟ من واقعا برای ادمین سایت متاسفم که اجازه این نشر اکاذیب داده و اصلا اینو منتشر کرده سال 75 ما اصلا بیمه عمر نداشتیم از سال 78 تازه شروع شده که بالاترین پرداختی حق بیمه که ظرف پزشک میلیونر بوده به زور ماهی 50 تا 70 هزارتومن بوده که این اعداد شما اصلا به عقل جور درنمیاد درو این عدد و مبلع جمع شده 223 میلیونی کذب محضه البته ممکنه ریال باشه خخخخ و با هر نرخ بهره بیمه و بانک هم حساب سپرده بزاری هم چنین سودی باز جور در نمیاد ..ممکنه این دوروغای شاخدارو واسه رفقات که اکابر خوندن تعریف کنی باور کنن  اما این خزعبلات تو کت ما نمیره ..میخوای بیمه عمر تبلیغ کنی بشین دو دوتا کن سال و عدد و نرخ سود محاسبه کن بعد طومار دوروغ بنویس اینو به هر بینمه گذاری بگه جز اینکه غش غش بخنده هیچی بهت نمیگه .با این محاسبات شما هیچ ادمی نمیره پولشو سپرده کنه یا کسب و کاری را بندازه ...برادر من یچی بگو بگنجه که مضحکه نشی جناب باهوش اقتصاد دان ....اون کشورایی که 5تا و 2 تا بیمه دارن به قرارادشون پایبندن مثل اینجا نیست 5سال بیمه پرداخت کنی بعد قانون ارزش افزوده بیاد که بیمه گر باید پرداخت کنه اما به زور عطف بماسبق میکنن و ازت بابت 5سال گذشته هم ارزش افزوده میگیرن ..اونجا وقتی زیر بیمه نامه مینویسن معاف از مالیات  سر سال بابت مالیات ارزش افزوده پول نمیگیرن ..اونا اگه قانون بهره بانکیشون عوض شد به قراردادشون پایبندن و مثل اینجا نمیان بگن چون قانون عوض شده ما هم سود کم میکنیم ..خلاصه اونجا هم سرویس میدن و هم به تعهد و قراردادشون پایبندن مثل اینجا الکی و هرتکی دست تو قانون و قرارداد نمیبرن اونجا بابت دیر پرداخت کردن یبار جریمه میکنن مثل اینجا نیست که به جریمه هم بهره ببندن و از ملت پول زور بگیرن ..برو این استدلالاتو واسه یکی مثه خودت بگو که حساب کتاب نمیدونه چیه .
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

در شرکتهایی که حق بیمه را بصورت سالیانه دریافت میکنند میزان پوشش فوت بهر علت 25 برابر حق بیمه سالیانه و در شرکتهایی که حق بیمه را بصورت ماهیانه دریافت میکنند تا 300 برابر حق بیمه ماهیانه می باشد( البته در هر دو صورت میزان غرامت آن یک مبلغ میباشد).

در بیمه پاسارگاد(و بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران) این میزان تا 360 برابر حق بیمه ماهانه ( تا سقف 250 میلیون تومان) قابل ارایه می باشد.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,018 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 8,236 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,043 بازدید
سوال شده اسفند 31, 2018 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط مهدی حردانی (100 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,596 بازدید
سوال شده آذر 3, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 334 بازدید
سوال شده اردیبهشت 13, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 414 بازدید
سوال شده اردیبهشت 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سیدموسوی
0 امتیاز
1 پاسخ 408 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,036 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...