باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,416 بازدید
در پرداخت حق بیمه توسط (100 امتیاز)
سلام و خسته نباشید
من میخوام برای خودم حق بیمه پرداخت کنم،در کافه رستوران کار میکنم که برای خودم هست منتهی جواز کسب به اسم من نیست،به نظرتون خودم مستقل بیمه پرداخت کنم بهتره یا از طریق کافه که در واقع من به عنوان کارگر بیمه رو پرداخت میکنم.نظرتون در مورد بیمه عمر چی هست چون من الان بیمه خدمات درمانی هستم که رایگان هست و در کنارش بیمه عمر رو پرداخت کنم.
مرسی
توسط (680 امتیاز)
سلام

برید مشاغل آزاد پرداخت کنید راحت نه جواز می خواد نه ادرس محل کار نه هیچ

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)
با سلام

در صورتی که یکی از مدارک کارگاه شامل سند مالکیت ، قولنامه اجاره ، جواز کسب بنام شما باشد شما کارفرما محسوب میگردید همچنین اگر کارفرمای کارگاه همسرتان باشد رابطه مزدبگیری وجود ندارد در غیر اینصورت شما مشمول قانون کار بوده و می توانید از کافه حق بیمه واریز نمایید .

در صورتی که به هر نحوی کارفرما محسوب میگردید شما می توانید بصورت عقد قرارداد بیمه کارفرمایان صنفی با نرخ 27 درصد در لیست حق بیمه کافه برای خود حق بیمه واریز نمایید یا بیمه اختیاری ( در صورت داشتن سابقه بیمه قبلی به مدت یکماه و یا کارت پایان خدمت بدون معافیت از خدمت ) و یا بیمه حرف و مشاغل آزاد شوید.

پیشنهاد من به شما بیمه سازمان تامین اجتماعی میباشد که ضمن دریافت خدمات و تعهدات قانونی سازمان مشمول تعهدات بلند مدت سازمان با افزایش مستمری سالانه تعیین شده توسط دولت و شورایعالی کار میباشد و بیمه های عمر طبق جداول از پیش تعیین شده میباشد که خیلی از عوامل اقتصادی از جمله تورم در آن لحاظ نگردیده است.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 7,195 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 469 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1,025 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...