باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
2,218 بازدید
در بیمه بیکاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
باسلام اینجانب تاتاریخ 15/1/95قراردادکاربسته ام ومتاسفانه درحین کاردچارحادثه شده ام وبعلت استراحت پزشکی بیمه ام راتاتاریخ 7/12/94رد کرده اندواینجانب بعدازاتمام قراردادبیکارشده ام آیابیمه بیکاری برایم تعلق میگیردیانه درتاریخ 17/1/95شکایت کرده ام
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (330,690 امتیاز)

سلام برای کسانی که قرارداد موقت دارند اگر در حین قرارداد اخراج شوند در صورت داشتن 6 ماه سابقه در کارگاه می توانند از مقرری بیمه بیکاری استفاده نمایند. و اگر قرارداد آنها خاتمه یافته باشد و کارفرما آنان را برای تجدید قرارداد دعوت نکرده باشد باید در آخرین کارگاه یکسال سابقه داشته باشند تا بتوانند از مقرری یمه بیکاری برخوردار شوند.

  1. بیکاران دارای قرارداد کار با مدت معین در صورتی که بر اساس رای مراجع حل اختلاف در اثنای مدت قرارداد اخراج گردیده باشند، مشمول استفاده از بیمه بیکاری خواهند بود.
  2. افراد شاغل در کارهایی که ماهیت آن جنبه دائمی دارد و براساس قرارداد کار در مدت معینی مشغول کار بوده اند . با تشخیص واحدهای تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در صورتی که در پایان قرارداد بیکار شوند و در آخرین کارگاه حداقل یک سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، مورد حمایت قرارگرفته و مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری خواهند شد.

اطلاعات تکمیلی در :

بیمه بیکاری

 


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 506 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 468 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...