باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
816 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
باسلام .من حدود پنج سال بیمه پرداخت کرده ام تا سال چهارم سی هزار و از سال پنجم پنجاه هزار با10 در درصد افزایش سالانه من در ابتدای قرارداد غرامت فوت را حد اقل خواسته ام حدود هفت میلیون هم بیماری های خاص هم فکر کنم فوت البته با نظر نماینده گی بیمه آیا حداقل بودن بآی بازخرید یا بازنشستگی مفید است ومبلغ تقریبی بازخریدی وبازنشستگی من چقدر میباشد قراردادم بیست سال بیمه ملت .ممنون ازشما
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

از دیدگاه خوب تون درباره ثبت نام بیمه های زندگی صمیمانه خدمت تون تبریک عرض می کنم،اما خرید بیمه های زندگی در اصل،داشتن پوشش هایی هست که آنها را شما از جای دیگری نمیتونین خریداری کنین و شرکت بیمه بشما تعهد میده که در صورت وقوع حوادثی که در بیمه نامه به شما تعلق میگیره،غرامت پرداخت کنه(حتی با پرداخت یک قسط ماهانه).

دوست بسیار بسیار عزیز من:

بیمه عمر جای دریافت سود نیست(جای دریافت سود،بانک هست)!!

بیمه عمر جایی است که شما آرامش برای خودت و خانوادت خریداری میکنی،چون پولی که شما بعنوان حق بیمه پرداخت میکنی صرف پوششهایی میشه که اگر اتفاقی براتون بیفته به شما و یا بازماندگان تان دهها و یا صدها میلیون تومان غرامت پرداخت میکنه و این رو شما از بانک نمیتونی خریداری کنی.

در عوض،اگه پول تون رو در بانک بگذارین و اتفاقی براتون بیفته،نه تنها اون پول رو از بانک برداشت و خرج خواهید کرد،بلکه باندازه رفع مشکل تون باید از دیگران،پول قرض بگیرین و بعدا پس بدین.

پس لطفا دقت بفرمایین،بیمه عمر جای داشتن پوشش بیمه ای و پس انداز هست برای روزهای ضروری و مبادا.

بنده بعنوان کارشناس صنعت بیبمه کم کردن پوششها را برای افزایش اندوخته به صلاح شما نمیدانم و در صورتیکه نیاز به دریافت غرامتی داشته باشین کاملا به ضررتان بوده و توصیه نمیگردد.

مبلغ بازخریدی بیمه نامه تان در جدول ارزش بازخرید و بطور دقیق درج گردیده است،اما درباره میزان حقوق تان (با توجه به سطح بالای تورم) غیرقابل پیش بینی خواهد بود و در نظر داشته باشید که به ارزش بازخرید بیمه نامه تان،تا حدود ۲۰٪ نیز میتوانید اضافه نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,290 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,062 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,114 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,958 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,169 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,396 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...