باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,039 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (100 امتیاز)
من 28 ماه در یک شرکت کار کردم و بدلیل عدم نیاز اخراج شدم سه ماه بیمه بیکاری پرداخت شد به من و برحسب اتفاق بازرس من را که برای جمع کردنه وسایلم به انجا رفته بودم دید و مقرری بیمه بیکاری من قطع شد و الان نامه آمده که باید آن مبلغ را به بیمه برگردانم و من 7 ماه است که در یک شرکت دیگر کار میکنم و این شرکت هم میخاهد من را اخراج کند.

شرایط دوباره گرفتنه بیمه بیکاری من چگونه است؟بیمه به من گفت پول بیمه بیکاری را باید پس بدهی و ما آن سه ماه سابقه که بعنوان سابقه بیمه بیکاری بوده را از سابقه ات پاک کنیم.ایا این امکان دارد که سابقه اصلاح شود؟شرایط دریافت بیمه بیکاری من چگونه است؟لطفا راهنمایی بفرمایید.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)
با سلام

شما باید مقرری بیمه بیکاری را مستردد نمایید در غیر اینصورت به محض احراز مجدد شرایط بیمه بیکاری وفق نامه اداره کل امور بیمه شدگان سه ماه از برقراری جدید کسر میگردد و سابقه بیمه بیکاری قبلی پاک میشود که این به ضرر شما خواهد بود چون سه ماه از مبلغ جدید بیمه بیکاری شما کسر خواهد شد.

 در صورتی که پول را برگردانید سابقه شما به استناد بازرسی کارگاه در کارگاه قبلی ایجاد شده است و سابقه بیمه بیکاری پاک میشود.

 با توجه به سابقه 7 ماهه شما در کارگاه جدید بیمه بیکاری تعلق نخواهد گرفت و شرط برقراری بیمه بیکاری حداقل یکسال در آخرین کارگاه میباشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...