باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
31,797 بازدید
در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط (130 امتیاز)
با سلام

مادر من 47 سال دارد و خانه دار است. میخواهم خودم او را بیمه کنم. خودم هم فقط ماهی 50 هزار تومان میتوانم پرداخت کنم. و میخواهم بعد از 5 یا 10 سال بتواند از بیمه اش اسفاده کند. بهترین بیمه برای او چه بیمه ای است.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
خواهر گرامی سلام،وقت بخیر.

در پاسخ به سوال تون باید عرض کنم که اگر بخواین ایشون رو در بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی ثبت نام کنین،بازای هر سالی که سن شون بالاتر از 40 سال باشه باید 2 سال سابقه تامین اجتماعی داشته باشن.بدین معنی که اگر ایشون الآن 47 سال شون هست،در حال حاضر ایشون باید حداقل 14 سال سابقه از قبل داشته باشن.

در اینصورت با پرداخت ماهانه حدود 100 هزار تومان میتونین براشون تامین اجتماعی رو ثبت نام کنین.

در غیر اینصورت و با توجه باینکه شما برای ثبت نام ایشون با محدودیت بودجه مواجه هستین،بهترین بیمه برای ایشان بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد هست که از ماهانه 50 هزار تومان شروع میشه و بستگی به بودجه شما تا ماهانه 100 هزار تومان هم خوبه.

و بهترین حسن این بیمه این هست که علاوه بر پوشش های متنوع بیمه ای،میتونین تا 23 سال ایشون رو از همین الآن تحت پوشش این بیمه نامه بینظیر ثبت نام کنین و پس از این مدت،پس انداز حاصل رو بصورت یکجا و یا بصورت مستمری دریافت کنین.

پیشنهاد میکنم که اگر برای ایشون بیمه نامه رو ثبت نام فرمودین،برای خودتون هم آن را ثبت نام بفرمایین تا از مزایای آن زودتر و بیشتر از مادر محترم تون بهره مند بشین.

 در صورت تمایل به دریافت اطلاعات حرفه ای و رایگان،لطفا" فرم زیر را پر بفرمایین تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و بهترین بیمه نامه را برای شما و مادر محترم تان طراحی کنن.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
4 پاسخ 6,149 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,156 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,623 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 7,930 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...