باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
529 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (190 امتیاز)
با سلام از اساتید محترم درخواست راهنمایی دارم

 من کارمند هستم و دارای بیمه تکمیلی میباشم و به مدت 5 سال هم بیمه عمر پاسارگاد دارم به نظر دوستان با توجه به اینکه بیمه تکمیلی از سازمان خودم دارم

آیا نیازی به داشتن سایر پوشش های تکمیلی میباشد و این پوششها در مبلغ باز خرید من تاثیری میگذارد آیا مبلغ قابل توجهی میشود?

سوال بعدی هم اینکه اگه پوشش حادثه رو حذف کنم آیا در صورت فوت به علت حادثه 3 برابر بیمه فوت بهم تعلق نمیگیری؟

و آخرین سوال اردیبهشت ماه در بیمارستان بستری شدم و مدارک پزشکی رو تحویل بیمه خدمات درمانی سازمان خود دادم حالا در سایت بانک پاسارگاد دیدم از بیمه تکمیلی هم میتونم استفاده کنم در صورتی که تا حالا حق پرداختی من نزدیک به 6 تومن میباشد  کمک رسان پاسارگاد که تماس گرفتم میگه اولا ظرف 3 ماه بعد از عمل باید مراجعه میکردی و ثانیا اصل مدارک پزشکی هم لازمه که متاسفانه من اون ها رو ندارم حالا باید چکار کنم آیا راهی هست باسپاس
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

همانطوری که ممکنه اطلاع داشته باشین،ظرف چند سال اخیر سرانه هزینه های درمان بطور بسیار چشمگیری افزایش پیدا کرده که در خیلی از موارد سقف تعهدات بیمه های تکمیلی نیز پاسخگوی برطرف کردن آن نیاز ها نمی باشند.

بطور مثال بنده دوستی دارم که همسر ایشون رو سال گذشته بیمه عمر پاسارگاد ثبت نام کردیم (با حق بیمه 3ماهه 3،000000 ریال)،و بیمه تکمیلی ایشون با سازمان میادین شهرداری تهران(بیمه شهر و بیمه آسیا) بود.

موقع ثبت نام بیمه همسرشون بمن گفتن که ما بیمه تکمیلی کاملی داریم،پوشش های زیادی به همسرم نده.

بنده هم با وجود تمام راهنمایی هایی که بهشون کردم،اصرار داشتن که پوشش های همسرش زیاد نباشه،و ما هم طبق خواسته ایشون با پوشش های ضریب متوسط صادر کردیم.

قسط اول مهرماه سال 95 و قسط دوم را در دی ماه واریز نمود.

اواسط بهمن ماه با من تماس گرفت و گفت که خانومم سرطان سینه گرفته و از من درخواست غرامت سرطان همسرش رو نمود و من هم با دریافت مدارک ایشون و ارسال به شرکت بیمه پاسارگاد درخواست شون رو ارسال نمودم.

خود ایشون در شهریور ماه امسال اذعان نمود که از بهمن سال 95 تا مرداد سال 96 بجز هزینه هایی که از بیمه تکمیلی بابت شیمی درمانی،پرتو درمانی،داروهای شیمی درمانی و سایر هزینه ها دریافت نموده تابحال بیش از 12،000،000 تومان از جیب خودش پرداخت کرده!!!

در حالی بابت غرامت سطان همسرش 6،000،000 تومان از بیمه عمر پاسارگاد خسارت دریافت کردکه میتونست 9،000،000 تومان غرامت دریافت کنه!!!

بنظر شما آیا ایشون ضرر کرده یا بیمه پاسارگاد؟؟؟!!!

ضمنا" از نظر اندوخته ای باید عرض کنم که در مدت 30 سال بیمه نامه(حداکثر مدت زمان عقد قرارداد)،اگر بیمه نامه را با کم ترین پوششها و یا بیشترین پوششها ثبت نام کنین در انتهای قرارداد بین 11%تا 13% بیشتر دریافتی و عایدی شما از بیمه عمرتان خواهد بود!!!

درباره سوال دوم تون باید عرض کنم که جواب تون مثبته و اگه پوشش فوت حادثه حذف بشه سایر پوشش ها نیز به تبع اون حذف خواهد شد.

و یا حتی اگر که فوت بعلت حادثه رو با کم ترین ضریب ثبت نام کنین،سایر پوشش های حوادث نیز با کم ترین پوششها قابل ثبت نام خواهد بود.

درباره بیمه تکمیلی باید خدمت تون عرض کنم که میزان اندوخته(ذخیره ریاضی) بیمه نامه شما تعیین کننده میزان سقف بیمه تکمیلی شماست(نه میزان پرداختی حق بیمه تون) و در نظر داشته باشین که این بیمه تکمیلی فقط در بخش جراحی و بستری بهتون خسارت پرداخت میکنه و لاغیر.

اگر که از بیمه تکمیلی تون استفاده کردین و خسارت گرفتین،امکان داره که بشه مبلغ فرانشیز اون رو به شما پرداخت کرد،مشروط باینکه مبلغ خسارتی رو که از بیمه تکمیلی دریافت کردین(نامه از بیمه تکمیلی مبنی بر دریافت هر مبلغی که خسارت گرفتین از بابت بیمه تکمیلی) بهمراه کپی برابر اصل شده اون مدارک بما ارایه بدین تا به مرکز ارسال بشه.

در صورتی که پزشک معتمد شرکت موافقت کنه میشه اون رو تا سقف مجازش به شما پرداخت کرد.

موفق و پیروز باشین.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...