باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,377 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام بنده متنی آماده کرده ام و هنوز اقدامی نکرده ام نظرتان را بفرمایید متشکرم

بسمه تعالی

ریاست محترم بیمه ایران

باسلام امیدوارم به موضوع ذیل رسیدگی شود:

اینجانب محمدرضا سیدی دارنده بیمه نامه شماره1394.2316.1.400.3052.29 مورخه 94.6.10 هستم. باتوجه به این که این بیمه نامه در کرمان با کد تهران صادر شده و برای کاری دو ساعته یک روزه و یا حداکثر دوروزه، حدودا به یک تا دو ماه زمان برای رسیدگی نیاز دارد، باعث ضرر و زیان بنده در چندین فقره شده است.گویا در آغاز سال دوم الحاقیه بنده (تغییر مدت بیمه نامه از 15 به 25 ) موجب شده که شناسه پرداختها تحویل داده شده به بنده اشتباه بود و مسئول بیمه از آن بی اطلاع بوده و در این مدت هم اگر برای من اتفاقی افتاده بود همه چیز روی هوا بود! روی هوا!!

طی دو سال گذشته تعداد 24 قسط در زمانهای مشخصی پرداخت شده که پس از گذشت دو سال وقتی برای دریافت مبلغ دو میلیون تومان وام به دفتر مرکزی کرمان مراجعه کردم به بنده گفته شد میتوانید 900 هزار تومان وام دریافت کنید . پس از بررسی مشخص شد اقساط سال دوم در سیستم ثبت نشده است. پس از پیگیریهای مختلف در تهران و کرمان پس از حدود 28 روز قرار شد پول اقساط از تهران به من بازگشت داده شود (مبلغ14.400.000 ریال) تا اقساط را مجددا بحساب واریز کنم.. البته با تفاوت حدود 100 هزارتومان بیشتر از قبل !!!

بنده مجددا پرینت اقساط جدید را  از دفتر بیمه دریافت و سپس در بانک پرداخت نمودم و خیلی دیر یعنی 8 روز بعد در سیستم ثبت شد . بعداز حدود 46 روز ، وقتی برای دریافت وام مراجعه نمودم به بنده مبلغ (19.355.000ریال ) پرداخت شد البته با سود بازپرداختی بالاتر از بانک!!!

بدتر از آن وقتی پرینت لیست اقساط پرداختنی سال سوم را گرفتم اولین قسط مبلغ 3.129.125 ریال بود درصورتی که مبلغ اقساط 1.774.027 ریال باید باشد ، این مبلغ دو برابر، طبق گفته مسئول دفتر بابت دیرکرد اقساط می باشد!!!!!!!!!!!! آیا مقصر من بوده ام؟؟

شایان ذکراست :

چرا کار دو سه روزه پرونده 46 روز باید به درازا بکشد؟ این امر با طی مسیرهای طولانی تماسهای مکرر با دفتر کرمان و تهران صورت گرفته است که برای بنده هزینه زیادی داشته است – 8 مرداد الی 22 شهریور

چرا بیمه نامه کرمان با کد تهران صادر شده که باید به این همه زمان جهت رسیدگی نیاز داشته باشد؟( یکی از دلایل مهم بازخرید و نارضایتی بنده )

بی اطلاعی پرسنل و مسئول دفتربیمه از اینکه ، اگر الحاقیه صادر شود مبلغ قسط جدید و شناسه جدید صادر می شود.. چرا؟

اگر اطلاع داشتند چرا به بنده گزارش ندادند ، چرا پرینت اقساطی به من دادند که هیچ ارزشی نداشت و من باید بعد از گذشت یکسال آنهم با پیگیری خودم و با نارضایتی از عملکرد بیمه به این موضوع می رسیدم ؟

در قرارداد ذکر شده اگر قسطی به موقع پرداخت نشود از محل اندوخته پرداخت می شود چرا این موضوع رعایت نشده است ، حتی گزارش هم نشده است؟؟ آیا انتخاب این مورد در قرارداد شوخی است؟؟

وقتی من کلیه اقساط را در موعد خودش پرداختم و بعداز یکسال مشخص شد در سیستم شما ننشسته(ثبت نشده) چرا پس از عودت پول اقساط به بنده و پرداخت مجدد آنها... در قسط اول سال سوم دیرکرد به آنها منظور شده ؟؟؟ آنهم 130 هزارتومان.؟؟؟ مگر اشکال واشتباه از بنده بوده است؟؟؟

چرا در پرداختهای مجدد سال دوم مبلغ 60 هزارتومان به قسط اول اضافه شده بود؟؟ با این وجود آنرا با نارضایتی پرداختم !!!

من دراین قرارداد و بیمه نامه مبلغ 32.950.000 ریال با رضایت کامل در وجه شرکت پول واریز کرده ام و در بازخرید بیمه نامه 21.500.000 ریال به من برگردانده می شود !! یعنی 11.500.000 ریال ضرر و خسارت به بنده! اگر اشکال از بنده بود حتما بدون هیچگونه حرفی با رضایت کامل این را قبول می کردم و همین مبلغ را هم نمی گرفتم.

وقتی اشتباه و اشکال از صادر کننده بیمه می باشد چرا باید بدون هیچگونه ناراحتی و عذاب وجدانی به بنده پیشنهاد باز خرید بیمه نامه را بدهد.؟؟ با وجود اینکه می داند 11.000.000 ریال از بیمه نامه کسر می شود؟؟

این پول حقوق یک ماه کارکرد و حق خانواده بنده بوده که با بی توجهی از طرف شرکت بیمه این صدمه و خسارت به بنده وارد شده است بنده 3سال پیش ورشکست شدم و از صفر شروع کردم این موضوع برایم عذاب آور است. بسیار ناراحت کننده است. شاید یرای بعضی ها ارزشی نداشته باشد.

علت بازخرید بیمه نامه و نارضایتی از طرف من؛

بی خیالی ، بی مسئولیتی ، بی نظمی و عدم توجه به منفعت مشتری بوده و استدعامندم امور مربوط به این مهم را مد نظر بگیرید و در تصحیح آن اقدام کنید.( همیشه حق با مشتری است)..
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

من نوشته های شما رو مطالعه نمودم،بنظرم آمد که شما نماینده ای که پیگیری کار شما رو انجام بده نداشتین.

اینکه بیمه نامه شما در تهران یا کرمان صادر بشه مهم نیست،مهم اینه که شما برای ثبت نام بیمه عمر به شعباتی مراجعه کنین که به شما نماینده فروش حرفه ای معرفی کنن تا در زمان بروز مشکل بتونین از دانش،تجربه و اطلاعات ایشون در زمان بروز مشکل یا حادثه استفاده کنین.

در زمانی که شما به مشکلی یرخورد میکنین،این نماینده و مشاور بیمه ای شما هست که میتونه بدون دغدغه و با خیال راحت از طرف شما کلیه مشکلات رو پیگیری کنه و به کار شما رسیدگی کنه.

بنظر بنده،شرکتی که بعد از یک سال  پرداخت حق بیمه،ثبت سوابق رو نداشته باشه،دارای مشکل خیلی بزرگی هست و دوم اینکه بخاطر مشکل ثبت سیستمی از شما جریمه هم اخذ کنه دیگه نور علی نوره!!

ضمنا خاطرتون باشه قبل از اینکه وام رو دریافت میفرمودین،ابتدا سوال میکردین که اگه من این حق بیمه رو پرداخت کنم چقدر وام بهم میدین(یا بقول خودتون اصلا آیا ارزش واریز این پول رو داره یا نه)!شاید همونجا بهتون مبلغ رو با جریمه اش میگفتن،شما اصلا کلا از ادامه اون بیمه منصرف میشدی.

پس اینجا متوجه خواهید شد که داشتن یک مشاور بیمه ای حرفه ای و مورد اطمینان،چقدر میتونه براتون حایز اهمیت باشه.

اینکه بابت پرداخت ۳۲،۹۵۰،۰۰۰ ریال از حق بیمه شما،فقط ۲۱،۵۰۰،۰۰۰﷼عودت داده میشه،بخاطر ثبت نام پوششهای بیمه ای هست که هر چی این پوششها بیشتر باشه،مسلما میزان اندوخته بیمه نامه تون کمتر خواهد بود،تا بین سالهای چهارم و ششم که میزان این سود(اندوخته ریاضی) در بیمه نامه برابر و بیشتر از پرداختی شما شده و باصطلاح ما بیمه ای ها،از این سال به بعد بیمه نامه تون کاملا رایگان و مجانی هست (ذخیره ریاضی بیشتر از حق بیمه خواهد گردید).

ضمنا سود وام بیمه های عمر همواره ۴٪ بالاتر از سود تضمینی هست،به این علت که شما در مدتی که وام را از سبد شرکت بیمه خارج میکنین تا زمان عودت دادن وام به شرکت بیمه،هر سال سود تضمینی رو دریافت خواهید کرد.

بنابراین سود وام= سود تضمینی + ۴٪

با فرمایش آخر شما کاملا موافق هستم که همیشه حق با مشتریه(البته در برخی اوقات هم نیست و ما باصطلاح میگیم که:همیشه حق با مشتری ست).

در هر صورت اگر نیاز به توضیحات بیشتری داشتین،میتونین بمن پیام بدین.

بنده با کمال میل در خدمت تان هستم.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 3,568 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,542 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,791 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,246 بازدید
سوال شده آبان 25, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط محمد محمدی بیمه دی (180 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 881 بازدید
سوال شده مرداد 28, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط vahidkhoshzad (130 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 478 بازدید
سوال شده مرداد 20, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط اسکندر طالبی (100 امتیاز)
0 امتیاز
3 پاسخ 4,325 بازدید
سوال شده مرداد 17, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط mamad.karimi.75.78 (100 امتیاز)
+2 امتیاز
9 پاسخ 1,834 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 4,396 بازدید
+3 امتیاز
6 پاسخ 3,025 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,879 بازدید
سوال شده فروردین 25, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
5 پاسخ 1,936 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 558 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 925 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...