باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,785 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (-1,060 امتیاز)
شخصی که بعد از اولین پرداخت حق بیمه عمر فوت کنه به وارثش چی میرسه
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

در صورتیکه بیمه نامه صادر شده باشد،بر اساس حق بیمه و شرایط مندرج در آن غرامت فوت به ذینفع های بیمه شده،طبق درصدهای تعیین شده و یا بر اساس قانون ارث(طبق درخواست بیمه گذار) توزیع میگردد.

ضمنا در جریان باشین که اگر حق بیمه به روشی بجز سالانه پرداخت شده باشد،شرکت بیمه قانونا اجازه دارد تا مابقی کسری حق بیمه یک سال را از غرامت فوت بیمه شده بنفع خود برداشته و سپس مابقی غرامت را بین ذینفعان بیمه شده توزیع نماید.البته بعضی از شرکت های بیمه هم قانون بیمه مرکزی رو اجرا میکنن و به نسبت حق بیمه پرداختی بیمه گذار،غرامت فوت رو به بازماندگان پرداخت می نمایند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (20,960 امتیاز)
سلام

مهمترين مزيت بيمه عمر و سرمايه همين ايتم است با اولين پرداخت تمام پوشش ها فعال ميشود .

اما مهمترين مسئله در نوع خريد افراد است و به همين دليل تاكيد داريم حتما از نماينده و يا منبع معتبريدهيد ا مشاوره دريافت كنيد و به نوعي قرارداد ببنديد كه تمام موارد طبق شرايط و نياز فرد طراحي و پيشنهاد شود

مثلا افرادي كه ماهيانه پرداخت  ميكنند يك دوازدهم مبلغ قراردادرا پرداخت  كردند به همون اندازه غرامت در پوششها در اثر حادثه دريافت ميكنند كه مبلغ ناچيزي خواهد بود .

البته نه اينكه توصيه ما اين باشد حتما بايد سالانه خق بيمه بدهيد يا صرف نظر كنيد از خريد چون توان پرداخت سالانه نداريد اما وقتي در جريان قوانين قرارداد باشيد. حتما سعي ميكنيد در پرداخت ها با مديريت و هوش مالي از ماهانه پرداخت حق بيمه را به حداقل  چهار ماه و يا شش ماه تغيير بدهيد و حتي سود شماهم هفت در صد بيشتر خواهد شد و چون تعديل و سود مركب در صندوق بيمه عمر وجود دارد در سالهاي بعد بسيار تغيير افزايش سرمايه خواهيد داشت .

وقتي اگاهانه و با مشاوره صحيح بيمه عمر و سرمايه خريداري كنيد دقيقا مبلغ حق بيمه را از جيب خود با چندين برابر شدن مبلغ به جيب ديگر خود گذاشته ايد در همان بدو قرارداد .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی ام،با درود.
در تکمیل فرمایشات همکار محترم خودم باید خدمت تون عرض کنم که در بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد،در صورتی که فردی حق بیمه خود را بصورت ماهانه پرداخت نموده باشد و در همان ماه اول به خسارت برخورد نماید،عملکرد شرکت پاسارگاد بیشتر به نفع بیمه شدگان خواهد بود،زیرا که در سایر شرکتهای بیمه (همانطور که همکار گرامی ام اشاره فرمودند) باندازه حق بیمه پرداختی به افراد خسارت داده میشود،اما در بیمه پاسارگاد در زمان بروز حادثه،مابقی حق بیمه های پرداخت نشده از سوی بیمه گذار،از طرف بیمه پاسارگاد از مبلغ خسارت کسر شده و خسارت بطور کامل به زیان دیده پرداخت میگردد.
بیمه نامه خود را با آگاهی و با داشتن مشاور حرفه ای،از شرکت بیمه حرفه ای خریداری نمایید.
با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (20,960 امتیاز)
سلام و ارادت
همكار گرامي اين قانون در همه شركتها يكسانه شايد شركتها در طراحي فروش و بازار رقابت تغييراتي ايجاد كنند نسبت به سياست هاي خودشون طبق نياز جامعه اما ما اينجا قراره صادقانه اطلاعات بدهيم همه ما در  يك صنعت تلاش ميكنم هر كدوم  با يه ديدگاه
و انشا الله در وقت مناسب در خصوص اين پوشش به شرط حيات مفصل بحث خواهيم كرد
و همچنان بنده به همه افراد توصيه ميكنم در كنار همه سرمايه گذاري هاي خود در بيمه عمر هم براي  تك تك افراد خانواده خود از اين سرمايه مذاري غافل نشوند و از هرشركتي كه  خواسته ها و نيازشون تاميين ميكند بيمه عمر را خويداري  كنتد بلوغ بيمه هاي عمر به زودي شاهد خواهيم بود كم كم بيمه نامه هاي افرادي كه در سالهاي ٨٣ اين سرمايه گذاري را انجام دادند به ثمر خواهد رسيد و انوقت ماهيت بيمه عمر مشخص خواهد شد و خيلي از افرادي كه امتناع كردند از خريد به نوعي از يك شانس از دست رفته براي جبرانش اقدام خواهند كرد .موفق باشيد و ماندگار

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سرکار خانم ارفعی عزیز سلام،عرض ادب و احترام.
در تایید فرمایشات شما باید عرض کنم که پاسخ تون کاملا درست و بر اساس قانون هست،اما نکته همینجاست که با توجه به شرایط بهتر و سیاستهایی که مدیران هر شرکتی برای بیمه نامه های خودشون و شبکه فروش شون تعریف می کنن،میتونه برای افراد در خرید بیمه نامه مدنظرشون مهم و مثمر ثمر باشه.
جه بسا حتی اگر من و شما هم خودمون رو بجای مشتری قرار بدیم،هر بیمه ای که آپشن و آفرهای بهتری رو بما ارایه بده انتخاب خواهیم کرد.
پس توضیحات صادقانه و بر اساس واقعیات به افراد جزو وظایف ما،و انتخاب افراد  از روی آگاهی با خودشون هست.
قطعا در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد بی سابقه اعتماد مردم به بیمه های زندگی و شرکتهایی که خوب کار میکنن رو خواهیم بود و برنده اصلی،ابتدا خود مردم،سپس شرکتها و نمایندگان فروش شون خواهند بود.
برای شما و سایر همکارانی که در این صنعت بزرگ،با جدیت و صداقت این کار رو پیگیری میکنن،توفیق روز افزون خواهانم.
بامید دیدار و تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (20,960 امتیاز)
سلام خدمت همكار محترم جناب اقاي اديب
سپاس از توجه شما ارزوي بنده اول حمايت و ايجاد ارامش براي ملت عزيزمون هست با شناخت  صنعت و اعتماد و استفاده از بيمه نامه ها جهت روزهاي خوب و خداي نكرد سختي است .چرا كه چرخش صنعت بيمه مزاياي بسياري در كشورما  خواهد داشت
و هرچقدر همكاران ما حرفه اي تر باشند كار ماراحت تر خواهد شد چرا كه اعتماد سازي با ارائه خدمات صحيح امكان پذير خواهد بود .باعث افتخار ماست موفقيت شما و شركت شما .موفق باشيد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,249 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 27,714 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,136 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 555 بازدید
+4 امتیاز
7 پاسخ 3,976 بازدید
سوال شده اسفند 2, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سهراب
+1 امتیاز
2 پاسخ 4,029 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 653 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 341 بازدید
سوال شده شهریور 24, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 878 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 716 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 3,125 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 778 بازدید
سوال شده بهمن 19, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط پیگیری حقوقی تصادفات (40,110 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 5,685 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...