باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
862 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام و خسته نباشید بنده از تاریخ ۱۳۸۰/۶/۱ در یک کارگاه تراشکاری بعنوان کارگر ساده و با مدرک فوق دیپلم مشغول به کار شدم و از سال ۱۳۸۳/۹/۱ تا کنون بیمه تامین اجتماعی میباشم و به علت پیشرفت کاری از حدود ۱۰ سال پیش بیمه تامین اجتماعی بنده بعنوان استاد کار به حساب ریخته شده و حالا در ۳۱ اردیبهشت امسال بعلت تصادف رانندگی سه ماه استراحت پزشکی به بنده دادن و رسما از طرف پزشکی قانونی تایید گردیده

 حالا کار فرما از این قضیه استفاده کرده و از این تصادف بعنوان اتمام کار و عدم اعلام بنده داره استفاده نموده و حق سنوات بنده را پرداخت نمیکند و از کار بیکار نموده

 آیا میتونم طرح شکایت کرده و سنوات خودم را حداقل دریافت کنم در ضمن آمادگی حضور در محل کارم را هم دارم .با تشکر
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (38,610 امتیاز)
با سلام

ایام استراحت پزشکی جزو موارد تعلیق قرارداد کار می باشد و کارفرما نمیتواند در این مدت کارگر را اخراج کند. می توانید شکایت کنید و درخواست بازگشت به کار ارائه کنید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (15,880 امتیاز)
همراه گرامی ببدبرگ

با سلام

همانطور که گفته شده می توانید دادخواست بازگشت به کار نماییدو همچنین اگر مدارکی برای اثبات کارکرد خود از سال هشتاد تا هشتاد و سه داشته باشید می توانید بیمه این ایام را هم مطالبه نمایید.

ضمنا در صورتی که با موافقت هیئت در اداره کار برای بازگشت به کار مواجه نشوید در هر صورت به شما عیدی و سنوات و سایر مزایای کارگری تعلق می گیرد.

با سپاس

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,448 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,079 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,322 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...