باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,406 بازدید
در صندوق خدمات کشوری و سایر صندوق ها توسط (180 امتیاز)
باسلام. بنده فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی کشاورزی هستم  حدودا ده سال پیش فارغ التحصیل شدم ( سنم 35 سال) و از اون زمان تا حالا در شغل های غیر مرتبط با رشته تحصیلیم مشغول به کار ام و در این مدت سابقه بیمه نداشتم.
2.سوال ام اینه که بجز سازمان تامین اجتماعی چه صندوقهای بیمه ای وجود داره  که بتونم از مزایای دریافت سابقه کار و بازنشستگی برخوردار بشم؟

2. ایا میشه برای سالهای گذشته که فاقد بیمه بودم سابقه کار خریداری کنم؟
 با سپاس بابت پاسخگویی
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (328,530 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
سلام در صورتی که رابطه استخدامی خاصی داشته باشید می توانید از صندوق بیمه ای آن سازمان استفاده کنید در غیر اینصورت در حال حاضر برای دریافت " سابقه کار" بیمه تامین اجتماعیی باشد آن هم فقط به صورت بیمه اجباری (البته بیمه مشاغل آزاد نظام مهندسی نیز سابقه کار محسوب می شود) سایر پرداختی شما از قبلی بیمه اختیاری، بیمه قالی بافی و .. سابقه بیمه محسوب می شود نه سابقه کار

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (55,060 امتیاز)
با سلام

1- امی توانید از مزایای صرفا یکی از صندوق ها استفاده کنید مثل صندوق بیمه تامین اجتماعی یا صندوق بیمه روستائیان و یا .... بنابراین اگر وسع مالی دارید بهتر است بیمه عمر یکی از بیمه های تجاری را هم خریداری کنید تا در کنار بیمه پایه تان مبلغ مناسبی در پایان بازنشستگی دریافت کنید.

2- سابقه خریدنی نیست مگر اینکه جایی شاغل بوده باشید و کارفرما بیمه تان را رد نکرده باشد که باید به وزارت کار شکایت کنید که فرآیند طولانی دارد . البته با قوانین جدید در صورت داشتن 60 سال سن و یا ازکارفتادگی و داشتن سوابقی کمتر از 10 سال می توانید با پرداخت مابه التفاوت با 10 روز سابقه بازنشست شوید.

با تشکر

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 683 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,983 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,466 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 724 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...