باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
5,954 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (120 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام و احترام . خواستم از خدمتتان سوال كنم كه در صورت پشيمان شدن از ادامه بيمه عمر وسرمايه گذاري  چه شرايطي پيش مي آيد .

 آيا بيمه پولمان را  بدون دردسر برميگرداند .

 آيا فقط وجه دريافتي را باز پس ميدهد  يا نه با سود متعلقه آنرا برميگرداند .

 واينكه بعداز گذشت 5 سال از سابقه بيمه بخواهيم آنرا كنسل نموده وپول خود را بگيريم چه شرايطي پيش مي آيد.

بدوا" از حوصله وجوابگويي شما سپاسگزاري مي نمايم
اضافه كنم كه بيمه من پاسارگاد مي باشد
  با تشكر
حسين زاده
2 پاسخ
+2 امتیاز
توسط (320 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام دوست عزیز بستگی داره چقدر از مدت بیمه نامه گذشته باشه.

تا 28 روز بعد از صدور بیمه نامه اگر بخواهید انصراف بدید مدارک و فرم انصرافتون رو تحویل نماینده یا شعبه میدهید و شرکت بیمه تمام پولتون رو برمیگرونه.

بعد از یک ماه، تا 6 ماه نمیتونید بازخرید کنید.

بعد از 6 ماه تا تقریباً 5 سال اگر بخواهید بازخرید کنید مبلغ کمتری رو نسبت به پولی که پرداخت کردید دریافت میکنید و این هم به علت هزینه های بیمه گری و ریسکی هست که شرکت بیمه برای بیمه کردن شما می پذیره. البته اینکه دقیقاً از چه سالی پولی که شما پرداخت کردید با پول دریافتیتون برابر میشه بستگی به شرایط بیمه نامه و پوشش های اضافی ای که انتخاب کردید هم داره. چون هرچه پوشش ها بیشتر باشه حق بیمه بیشتری از شما کسر خواهد شد.

اکثراً بازخرید توی 5 سال اول رو از نظر مالی ضرر میدونن ولی باید این رو در نظر داشته باشید که شما هیچ ضرری نکردید بلکه توی این مدت تحت پوشش بیمه بودید و اگر خدایی نکرده اتفاقی برای شما می افتاد بیمه باید پاسخگو میبود. درست مثل بیمه کردن ماشین، شاید یک شخص در طول سال با ماشینش هیچ تصادفی نکنه و بنابراین هیچ خسارتی هم از شرکت بیمه دریافت نکرده ولی با این حال خیالش راحت بوده که بیمه است و در مواقع نیاز به دردش میخورده.

و در آخر اینکه بیمه پاسارگاد هنگام بازخرید اندوخته شما را با سودهای تعلق گرفته به آن به شما پرداخت خواهد کرد به طوری که مثلاً شخصی که یک بیمه عمر 30 ساله دارد و در سال دهم بازخرید می کند همان مبلغی را دریافت می کند که  یک شخص با  بیمه عمر 10 ساله در پایان قرارداد خود دریافت خواهد کرد.
0 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)

دوست عزیز

با سلام و درود بر شما

در ابتدا باید بپرسم که بیمه نامه ی شما به چه صورته ؛ در صورتی که حق بیمه تمام مدت قرارداد رو یکجا پرداخت کرده باشین خیر با ضرر همراه نیست.

در صورتی که بیمه نامه شما به صورت پرداخت عادی هست ( ماهانه و سالیانه) به دلیل هزینه های بیمه گری و ریسکی که شرکت بیمه بین 50 تا 200 میلیون تومان پذیرفته فسخ قرارداد همراه با ضرر و جریمه خواهد بود.اما هر سال این ضرر کمتر خواهد شد.(فسخ در سال سوم نسبت به فسخ در سال اول با ضرر کمتری همراه خواهد بود.)

در صورتی که بیمه نامه ی خود را در این زمان فسخ کنین بنا به شرایط و مقررات هر شرکت یه مبلغی از حق بیمه ی شما کسر و مابقی به شما برگردونده میشه.

با توجه به اینکه بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه های تضمینی برای آینده ی شما هستن توصیه میکنم کمی در فسخ اون بیشتر فکر کنین و سعی کنین این کار رو انجام ندین.

در صورتی که برای فسخ اون تمایل دارین اما میتونین یک سال صبر کنین میتونم راهی رو به شما نشون بدم که فسخ با ضرر همراه نباشه.

اما در صورتی که برای فسخ بیمه نامه تون عجله دارین متاسفانه باید این ضرر رو متحمل بشین.

با تشکر


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 894 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 697 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 6,750 بازدید
سوال شده آذر 2, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط worldmohammad (110 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 12,840 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,249 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 19,182 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,950 بازدید
سوال شده اردیبهشت 18, 2018 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط King021 (100 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,027 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,270 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,049 بازدید
+3 امتیاز
3 پاسخ 1,172 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...