باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,183 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (130 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام و خسته نباشید از سایت کامل و خوب شما تشکر میکنم.

بند ۹۵٫۷٫۲۳ با موتور سیکلت خود با یک ماشین تصادف کردم،که بی هوش شدم راننده مقصر هم که قصد فرا داشت با کمک مردم دستگیر و تحویل کلانتری شد.

و بعد از ۲۰ روز از بیمارستان مرخص شدم و به کلانتری مراجعه کردم و بعد از طرح شکایت کارهای پزشک قانونی شو انجام دادم و تمام شد.

ولی مشکل از اینجا شروع میشه اول کلانتری به ما گفت مدارک راننده رو گرفتیم و راننده مقصر که یک افغانی فاقد گواهینامه ولی بیمه دارد را به قید وصیغه ازاد کردیم وتمام مشخصات او را داریم ،ولی حالا بعد طی مراحل قانونی معلوم شده که مقصر از کلانتری بدون هیچ وصیغه یا ضامنی ازاد و تمامی ادرس و شمارهای که در گزارش کلانتری و کروکی میباشد اشتباه میباشد.و ضما باید بگم صاحب ماشین یک نفر دیگست و وقتی با اخطاریه که دادگاه بعد از استعلام صاحب ماشین برای او فرستاد، در دادگاه حاضر شد با نشان دادن یک قولنامه گفت که من ماشینو فروختم و هیچ اطلاعی از راننده ندارم،ودادگاه به من نامه داد تا ببرم سفارت افغانستان و یک نامه تا اصالت بیمه نامه رو بگیرم و انجام دادم ولی هیچ ادرسی هم سفارت از این اقا ندارد ولی اصالت درسته و حالا به من یک حکم جلب سیار داده تا او رو بگیرم ، ولی وقتی طرفو من نمیشناسم اونم از اتباع افغانستان من چه کار کنم .

این وسط چیزی که مشخصه و شاید هم شما حدس زده باشید این است که افسر نگهبان کلانتری با اخذ مقداری پول اون فرد مقصر رو ول کرده ما هم الان این وسط چند ماهه گیر کردیم .

از شما خواهش میکنم که کمی بنده را راهنمای بکنید
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (40,110 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام

در هر حالت اگر که راننده مقصر نامشخص باشد ولی اصالت بیمه نامه مورد تاییده بیمه گر باشد

بیمه گر موظف است بدون هیچ قید بندو شرطی دیه شمارو پرداخت نماید  و بعد از مشخص شدن راننده مقصر به ریکاوری از راننده مقصر بپردازد و شما باید به عموان زیان دیده به حقتون برسین و به شما ارتباطی ندارد راننده گواهی نامه داشته  بیا خیر و این مشکل بیمه گر هست که بایم بعداز پرداخت دیه شما به قائم مقامی از جانب شما مبلغ پرداختی رو از اون ریکاوری کند

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...