باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
10,788 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (320 امتیاز)
با سلام، میخواستم بدونم اگر در بیمه پاسارگاد اقساط حق بیمه عمر بنا بر مشکلاتی تا مدتی به تعویق بیفتد چه شرایطی پیش میاد؟ آیا بیمه نامه فسخ میشه؟

مثلاً اگر من حق بیمه ماهیانه پرداخت میکنم و 3 ماه نتونم حق بیمه ام رو پرداخت کنم آیا هنوز میتونم این بیمه رو ادامه بدم یا کلاً دیگه قرارداد فسخ میشه و هیچ پولی را برنمیگردانند؟

 لطفاً اگر امکانش هست همه شرایطش رو توضیح بدید که تا چه زمانی و به چه صورت میشود.
باتشکر
4 پاسخ
+1 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
دوست عزیز سلام،وقت بخیر.

اگر تا قبل از ۶ ماه بیمه نامه ای را که نپرداختین،پرداخت کنین بهتره و میتونین بهمراه پر نمودن یک برگه گواهی پزشکی و پرداخت اقساطی که عقب افتاده،براحتی می تونین بیمه نامتون رو ادامه بدین.

البته در طی این مدتی که حق بیمتون رو پرداخت نکردین،پوشش بیمه ای ندارین و اگه براتون اتفاقی بیفته شرکت بیمه قانونا میتونه بشما خسارت و غرامتی پرداخت نکنه.

اگه نپرداختن حق بیمه شما بیش از۶ ماه طول بکشه،بیمه نامتون به بیمه مخفف تبدیل میشه،یعنی بر اساس میزان اندوخته ای که ناشی از پرداخت حق بیمه هاتون بوده،مقداری تبدیل به پوششی بسیار مختصر در بیمه نامتون میشه، و این پوشش ها خیلی زیاد نخواهد بود.

در هر صورت،حق بیمه های پرداختی تون،به هیچ وجه سوخت نشده و قابلیت ادامه دادن داره.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+2 امتیاز
توسط (8,130 امتیاز)
سلام
در این شرایط ار زیر ۶ ماه باشه بیمه نامه معلق میشود یعنی هیچ پوششی ندارد ولی اگر بیشتر از ۶ ماه پرداخت کرده باشید بیمه نامه بصورت مخفف در میاد یعنی یه پوشش فوت مخفف دارد و بعد از اون شما اگه بخواید بیمه نامه رو ادامه بدید با یک گواهی پزشکی و الحاقیه میتونید ادامه بدید و مبالغ پرداخت نشده رو پرداخت کنید. اگه هم نخواید ادامه بدید زیر ۶ ماه باز خرید نداره وبعداز ۶ ماه نصف پول رو پرداخت میکنن .و مورد بعدی اینکه  شکا حق بیمه تون رو اگه ۳,۶ماهه یا سالانه پرداخت کنید به نفعتون هستش
موفق باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (1,620 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام ..در شرایط پرداخت حق بیمه در بیمه پاسارگاد شما پس از هر پرداخت مهلت یک ماه دارید تا پس از سررسید آن پرداخت را انجام دهید حالا اگه مهلت پرداخت شما به پایان برسد و شما پرداخت نکنید بیمه نامه زیر 6 ماه به صورت معلق  درمی آید و بالای 6 ماه بیمه نامه به صورت مخفف با پوشش فوت  در می آید که در هر صورت بیمه شما قابل ادامه هست


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (140 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز
در بیمه های عمر پاسارگاد اگر به هر دلیلی در مهلت مقرر حق بیمه پرداخت نشود ۲ اتفاق برای بیمه نامه می افتد:
۱)اگر بین اقساط ماه دوم تا ششم باشد (در صورت پرداخت ماهانه و سه ماهه) بیمه نامه فسخ میشود(در پرداخت بصورت ۶ ماهه و یا سالانه این اتفاق نخواهد افتاد).
۲)اگر بعد از اقساط ۶ ماه اول باشد بیمه نامه مخفف میگردد.
که در هر دو صورت بیمه نامه با پرکردن فرم گواهی سلامت و تحویل آن به نزدیکترین شعبه و پرداخت اقساط معوق قابل ادامه دادن می باشد.
توسط (77,080 امتیاز)
همکار گرامی سلام،وقت بخیر.
در نظر داشته باشین که بیمه نامه بین ماه دوم تا ششم،در صورت عدم پرداخت حق بیمه فسخ نمیشه،بلکه جاری هست و شرکت بیمه قانونا میتونه به بیمه شده خسارت و غرامتی پرداخت نکنه.
لطفاهنگام جواب به این دسته از سوال ها،کمی بیشتر دقت بفرمایین تا خدای ناکرده برای هموطنان عزیزمون سو تفاهمی پبش نیاد.
از دقت نظرتون متشکرم

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (140 امتیاز)
دوست عزیزم درسته حرفتون؛ در ماه دوم تا ششم اگر تعویق در پرداخت اتفاق بیوفته بیمه نامه جاری اما با ارزش بازخرید منفیه که شرکت قانونا میتونه هیچگونه پوششی به بیمه شده نده که اصطلاحا به این نوع بیمه نامه ها میگن بیمه نامه فسخ شده چون هیچ پوششی رو شرکت نمیده.
اما اگر تعویق  بعد از قسط ششم اتفاق بیوفته چون بیمه نامه دارای ارزش بازخرید هست شرکت هزینه های بیمه گری خودش رو از صندوق برداشت میکنه و بخشی از پوشش هارو به بیمه شده میده که به این نوع بیمه ها میگن بیمه نامه مخفف چون میزان پوشش ها تقلیل پیدا کرده!
در هر دو صورت بیمه نامه فعال و یا جاری هست!
متشکر از دقت نظرتون
توسط (77,080 امتیاز)
همکار عزیز سلام،وقت بخیر.
در حالت کلی،همه بیمه نامه ها حتی از ماه اول هم اندوخته منفی ندارن،درسته که ممکنه بعضی از اونها طی ۲ و یا ۳ ماه اول اندوخته شون منفی باشه،ولی در حالت کلی برای همه بیمه نامه ها،این اتفاق رخ نخواهد داد،ما جواب را باید در حالت کلی به افراد عنوان کنیم نه به حالتهای خاص اکتفا و جوابگو باشیم.
سپاس از شما

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 688 بازدید
+3 امتیاز
1 پاسخ 13,008 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,616 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 704 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 896 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 9,342 بازدید
سوال شده آبان 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,064 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 7,434 بازدید
سوال شده آبان 5, 2016 در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...