باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
12,127 بازدید
در لیست بیمه توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام، اطلاعات كارگاه و اطلاعات بیمه شده را در نرم افزار ثبت نمودم، طریق سیو كردن در كامپیوتر را نمیدانم، كه بتوانم بعدا فایل را انتخاب كنم برای ارسال به شعبه
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (328,530 امتیاز)
ویرایش شده توسط

سلام 

نحوه ارسال لیست بیمه 

برای ایجاد دو فایل حاوی لیست بیمه (منوی عملیات، گزینه لیست ماهانه)  بر روی گزینه تهیه دیسکت کلیک نمایید:

لیست بیمه

توضیح: در ابتدای مکانیزه شدن لیست بیمه، ارائه لیست به شعب سازمان تامین اجتماعی بر روی دیسکت انجام می شدبه همین دلیل نرم افزار به صورت پیش فرض ابتدا مسیر A:\DSKKAR00.dbf وA:\DSKWOR00.dbf را نمایش می دهد. (:A معرف درایو فلاپی دیسک در کامپیوتر می باشد.) پس از مدتی سی دی جای دیسکت را گرفت و دو فایل ایجاد شده توسط نرم افزار بر روی سی دی رایت می شد و به شعبه مربوطه ارائه می شد تا اینکه سازمان تامین اجتماعی که ابتدا در تهران و سپس در شهرهای بزرگ این کار را اجرایی کرده بود، دریافت مکانیزه لیست بیمه را به شعب کل کشور اعلام کردپس از گذشت چند سال از ارائه لیست بیمه بر روی سی دی، در حال حاضر ارسال لیست و پرداخت حق بیمه بصورت اینترنتی نیز انجام می شود که خدمات مکانیزه و غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی را تکمیل کرده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کارفرمایان و بیمه شدگان شده است.

گزینه ۱: مسیر فایل لیست ماهانه را مشخص نماییدبر روی علامت … کلیک نموده و محل ذخیره فایل را مشخص نماییدبعنوان مثال می توانید در یکی از درایوها فولدری بنام list بسازید و دو فایل را در آن فولدر ایجاد نمایید. (توجه داشته باشید که برای رایت بر روی سی دی یا ارسال اینترنتی، مسیر را به یاد داشته باشید)

گزینه ۲: مسیر فایل ریزکارکرد را مشخص نماییدوقتی مسیر را برای فایل قبلی انتخاب نمودید دیگر نیازی به انتخاب مسیر جدید نیستفقط روی … کلیک نمایید و در صفحه ای که نمایش داده می شود گزینه open را کلیک نماییداین کار بدین معناست که هر دو فایل لیست ماهانه و ریزکارکرد در یک مسیر ایجاد شوند.

گزینه ۳: بر روی گزینه قبول” کلیک نماییداگر لیست ماهانه (تعداد نفرات و روزهای کارکرد و دستمزد روزانه و …) و ریز کارکرد را بطور صحیح تنظیم کرده باشید با پیغام عملیات انتقال اطلاعات به دیسکت با موفقیت انجام شد.” مواجه می شوید.
لیست بیمه

کار تمام استحال می توانید این دو فایل را که حاوی لیست بیمه شما می باشد، بصورت اینترنتی به شعبه ارسال و فیش حق بیمه خود را دریافت نموده و آن را پرداخت نماییدیا در صورت لزوم بر روی سی دی رایت نموده و به شعبه یا کارگزاری تحویل دهید.

گاهی ممکن است در هنگام تهیه دیسکت خطای مغایرت نمایش داده شود که در اینصورت می بایست جهت رفع آن اقدام نمایید. (بعنوان مثالتعداد نفرات در ریز کارکرد ۲ نفر است ولی در لیست ماهانه به اشتباه ۱ نفر وارد شده است.)

مرحله ششم : ارسال دیسک به تامین اجتماعی

دیسک تهیه شده را به شعبه بیمه تامین اجتماعی میفرستیم

اطلاعات تکمیلی در ؛

آموزش گام به گام تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,247 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 54,028 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5,456 بازدید
سوال شده مرداد 27, 2017 در لیست بیمه توسط A.shakarami (100 امتیاز)

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...