باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
607 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
بیشترین مزایا رو برای بیمه بازنشستگی کدوم بیمه داره
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست عزیبزم سلام،وقت بخیر.

بیشترین پوشش ها و مزایا را در حال حاضر بیمه پاسارگاد دارا می باشد.

بیمه بازنشستگی از ۱۵ سال به بالا،شامل بهترین و بیشترین مزایا می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با بنده تماسی داشته باشید.

انتخاب حق شماست.

با بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد،آرامش را به خود و خانواده محترمتان هدیه نمایید.

موفق و پیروز باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)

سلام بر شما   بیمه گذاران و اشخاصی که برای تحقیق و خرید آگاهانه بیمه عمر ( زندگی ) به این سایت رجوع نموده اید ،

در این گفتار قصد دارم، فارغ از هر برندی به نکاتی اشاره کنم که هرکسی باید بسته به نیاز خود بیمه عمررا خریـداری کنـد و باید حتما با یک مشـاور خبـره بیمه ای عـمـر مشـورت نموده و از او بخواهد بهترین پیشنهاد بیمه عمر و تامین آتیه ( زندگی ) رابرای وی طراحی کند . چند نکته بسیار مهم ، که باید توجه فرمائید :

1 - هیچگـاه بدون بررسی و تحلیل دقیق شرایط شرکت های بیمه و نیز بدون کمک یک مشاوره خبره ، اقدام به خرید هیچ بیمه نامه ایی نکنید.

2- از هرکسـی که ادعـایی می کند و یا قانـونی را مطـرح می کند حتما مستـنـدات بخواهیـد و همه مستندات مکتـوب و قابـل استناد و با منبع باشند.

3- قبـل از خرید ، شرایط اقتصادی و توان پـرداخـت خود را مشخص کنید ، چون پس از عقـد قرارا داد بیمه، در صـورت انتخاب روش های پرداخت بغیر از سالانه تا پایان سال اول قرار دادتان ، امکان تغییر مبلغ را نخواهید داشت. همچنین به ضرایب افزایش حق بیمه در سال های آتی دقت نمائید ، چون روش محاسبـه این ضرایب بصورت پلکانی است برای مثال به جدول زیر دقت نمائید. *مورد دیگر درباره پوشـش ها و ضـرایب می باشد در ایـن باره واقعا باید متناسب با شغل و شرایط سنی شما توسط مشاورتان طراحی گردد.

4- لطفا نگاه نکنید که فلان دوست یا آشنا این بیمه را خریده ، پس حتما چیزی بوده است و دلیل انتخابتان ملاک قراردادن آنها نبـاشد ، چه بسـا شـرایط بیمه نامـه آن شخص با شما یکی نبوده و یا ایشان هیچ تحقیقی در زمـان خرید نکرده باشند. ضمنا شرایط جسمانی هرکسی با دیگری فرق دارد ( از جمله تناسب قد و وزن ، بیماری ها ) پس بیمه هرکسی با دیگری فرق خواهد داشت.

5- هیچ شرکت بیمه گر، بدی نداریم ، پس از اشخاصی که دائم در حال تخریب دیگرشرکت های بیمه ای هستند بپرهیزید، اینگونه اشخـاص چون اطلاعـات درستی نـدارند در انتخاب شما را مردد خواهنـد کرد.

6- همیشه از مشاور بیمه ایی خود بخواهید که کاملا شرایط خرید ، سود ، بازخرید ، وام ، پوشش های بیمه ایی ، موارد استثنا و دوره انتظار بیماری ها و حوادث را برایتان کامل توضیح داده و جدول استعلام مورد نظر شما را کاملا برایتان تشریح نماید.

7- پس از موارد 6 گانه فوق ، با خیال راحت بیمه خود را از هر شرکتی که احساس می کنید نیاز های شما را برآورده می کند خریداری نموده و همیشه به داشتن بیمه عمر افتخار کنید چون مطمئنا یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید . شاد و سلامت و پر توان باشید.

یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید .

شاد و سلامت و پر توان باشید


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 429 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 4,007 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 11,037 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 9,215 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 14,973 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 891 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 2,324 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...