باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,748 بازدید
در بیمه مسوولیت و مهندسی توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
در بیمه مسوولیت ایا لزوم خرید کلوز تامین اجتماعی. زمانی است که کارگر ها بیمه تامین اجتماعی هستند یا وجود رابطه کارگر و کارفرمایی نیز  دلیل طلب دستمزد از کارفرما و لزوم خرید کلوز مربوطه  هست?متشکرم
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (28,870 امتیاز)
با سلام . هر دو مورد چون هر کارفرمایی موظف است از بدو به کار گیری، کارگر را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد. و در هر صورت رایطه کارگر و کارفرمایی اثبات میشود. چه بهتر است که بیمه نامه را با پوشش های کامل خریداری کنیم که در هنگام بروز حادثه به مشکل بر نخوریم                          
   « ماده 66 قانون بیمه تامین اجتماعی »

    درصورتی که ثابت شود وقوع حادثه مستقیماً ناشی از عدم رعایت مقررات حفاظت فنی و بروز بیماری ناشی از عدم رعایت مقررات بهداشتی و احتیاط لازم از طرف کارفرما یا نمایندگان او بوده سازمان هزینه ها را مربوط به معالجه و غرامت و مستمریها و غیره را پرداخت و طبق ماده 50 این قانون از کارفرما مطالبه و وصول خواهد شد .

    تبصره 1- مقصر می تواند با پرداخت 10 سال مستمری موضوع این ماده به سازمان از این بابت بری الضمه شود .

خریدکلوز مطالبات سازمان تأمین اجتماعی:

کاربرد پوشش:به موجب این  پوشش  ورعایت شرایط بیمه نامه ، درصورت احراز مسئولیت بیمه گذار ، غرامات تعیین شده براساس میزان قصور تعیین شده و مفاد قانون تامین اجتماعی (تبصره ۱ ماده ۶۶ قانون مذکور ) ازشخص کارفرما درخصوص کارکنان وی وبراساس سقف تعهدات مندرج در جدول مشخصات بیمه نامه ، درتعهد بیمه گر و قابل پرداخت می باشد .
شرکتهای بیمه با توجه به قوانین داخلی خود سقفی را برای این پوشش مشخص و بیمه گذار میتواند تقاضای خریداری این پوشش تا سقف مشخص شده را داشته باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (54,350 امتیاز)

دوست گرامی سلام و وقت به خیر

ماده 66 قانون بیمه تأمین اجتماعی

درصورتی که ثابت شود،وقوع حادثه مستقیماً ناشی از عدم رعایت مقررات حفاظت فنی و ایمنی و بروز بیماری ناشی از عدم رعایت مقررات بهداشتی و احتیاط لازم از طرف کارفرما یا نمایندگان او بوده است،سازمان تأمین اجتماعی هزینه های مربوط به معالجه،غرامت،مستمری و غیره را پرداخت می کند و طبق ماده 50 این قانون از کارفرما مطالبه و وصول خواهد کرد.

تبصره یک-مقصر(کارفرما) می تواند با پرداخت 10 سال مستمری موضوع این ماده به سازمان از این بابت بریء الذمه شود.

حال در صورت دارا بودن بیمه مسئولیت و خریداری پوشش مطالبات سازمان تأمین اجتماعی، شرکت بیمه تمام سهم کارفرما را طبق تعهدات مندرج در بیمه نامه پرداخت خواهد کرد.

بیمه سامان،بیمه پاسخگو


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 590 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,184 بازدید
سوال شده بهمن 23, 2017 در بیمه مسوولیت و مهندسی توسط فاطمه ارنواز (33,930 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 439 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...