باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
6,743 بازدید
در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
باسلام خدمت دوستان ارجمند من خانم 27ساله ایی هستم دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی وبیکارهستم چندماهی هست متاهل شدم لطفاراهنمایی کنیدمن میخوام خودم روبیمه کنم که هم درآینده حقوق بازنشستگی بگیرم میخوام ازبیمه همسرم خودم روخارج کنم ومستقل شم ودرضمن بیمه ایی باشه که آینده خوبی داشته باشه درحال حاضرامیدی به شاغل شدن ندارم ونگران آینده خودم هستم،بیمه اختیاری وزنان خاندارآیایکی هست شرایطش؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
خواهر محترم سلام،وقت بخیر.

نگرانی شما از بابت آینده تان را کاملا و عمیقا درک می کنم،زیرا بسیاری از شیر زنان کشورمان در حال حاضر همین نگرانی را بابت آینده خود دارند.

بنده در این رابطه چند توضیح خدمت شما عرض میکنم.

۱-در حال حاضر برای برقراری بیمه تامین اجتماعی اختیاری برای شما ماهانه۲،۱۱۱،۶۶۰ ریال حق بیمه در بر خواهد داشت(بهمراه دفترچه) که شامل بیمه بیکاری و غرامت ایام بیماری نمی شود).

۲-بیمه زنان خانه دار،باید حداقل ۲۰ سال و با حداقل سن بازنشستگی ۴۵ سال برقرار شود که حق بیمه آن از ۱،۲۸۵،۹۹۰ ریال تا ۱،۶۱،۰۰۰ ریال(بهمراه دفترچه برای یک نفر) می باشد.

۳- اگر نیاز به دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارید،از زیرمجموعه همسرتان خارج نشوید،زیرا اگر بیمه اختیاری و یا زنان خانه دار داشته باشید باید بابت دفترچه در هر ماه ۳۱ هزار تومان بپردازید.

ضمنا در نظر داشته باشید که سابقه بیمه تامین اجتماعی به هیچ عنوان قابلیت بازخرید و پس دادن به سازمان تامین اجتماعی و دریافت حق بیمه سنوات گذشته شما را ندارد.

۴-اگر نیازی به دفترچه ندارید،پیشنهاد من بعنوان یک متخصص،خرید یک بیمه نامه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد می باشد،که علااوه بر داشتن پوشش های متنوع بیمه ای،قابلیت بازخرید پس از ۱۰ سال را داشته،از محل سود(ذخیره ریاضی بیمه نامه) قابلیت دریافت وام،بدون نیاز به ضامن معتبر و نیز کارمزد بسیار بسیار کم(۴٪) وام،با بازپرداخت ۳ ساله،یکی از ویژگی های این بیمه نامه منحصر بفرد می باشد.

پرداخت آن باختیار شما،قابل تبدیل به همه نوع حق بیمه،کم و زیاد نمودن آن،و خلاصه امتیازات بی شمار این بیمه نامه منحصر بفرد بنظر بنده،خیلی بیشتر از بیمه تامین اجتماعی به کار شما می آید.

با حداقل حق بیمه ۱۰۰،۰۰۰ تومانی بیمه زنان خانه دار طی ۲۰ سال بین ۲۴۰ تا ۶۵۰ میلیون و بعد از ۳۰ سال بین ۱،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تا۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان را میتوانید بصورت یکجا و یا بصورت مستمری از بیمه پاسارگاد دریافت نمایید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با بنده تماس حاصل نموده و یا به همراه بنده پیامک ارسال نمایید تا بیشتر بتوانم راهنمایی و مشاوره به شما بدهم.

موفق و پیروز باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
2 پاسخ 17,174 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 680 بازدید
سوال شده تیر 5, 2016 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,866 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 737 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 6,305 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 16,583 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,880 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 11,251 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,220 بازدید
سوال شده شهریور 24, 2016 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,220 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,603 بازدید
سوال شده مرداد 7, 2016 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط بدون نام
+4 امتیاز
2 پاسخ 8,740 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...