سلام خیر نمی توانید بازنشسته شوید باید تا سن 55 سالگی صبر نمایید در ضمن تابحال قانون آیین نامه و یا بخشنامه ای مبنی بر دریافت حقوق کامل با 25 سال سابقه نبوده و شما با 25 سال سابقه به اندازه 25 روز حقوق ماه رو دریافت می کنید البته سوابق بیشتر از 20 سال مشمول ماده 111 قانون تامین اجتماعی می شوند و دریافتی آنها در آخر ماه از پایه حقوق وزارت کار نمی تواند کمتر باشد
آدرس: تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102
تلفن: 02192009759
ایمیل: info@bidbarg.com
مجوز نماد اعتماد الکترونیک
پرداخت امن با زرین پال