باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
3,183 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط
ویرایش شده توسط
سلام و احترام
چند روز قبل هنگامی که از خیابانی در خال عبور بودم با خودرویی که در لابن مخالف بود وقصد دور زدن داشت تصادف کردم. از شانس بد من یک کفی بدون تریلر هم سمت راست من پارک شده بود که تقریبا نیمی از خیابان را گرغته بود خودروی مقصر که با زاویه 90 درجه با من برخورد کرد با شدت زیادی خودروی من را به کفی ذکر شده چسباند و هر دو سمت خودرو من از سپر جلو تا سپر عقب در هر دو سمت خسارت دید در همان زمان گشت راهور هم در حال عبور بود که صحنه تصادف را هم دید. گفت خودتان بیمه بروید نیازی به کروکی نیست. حال بیمه برای سمت دیگر کروکی میخواهد و حتی تاییدیه کتبی راهور را هم قبول نکرد راهور هم میگوید طبق قانون زیر 6 میلیون کروکی نمیکشیم. با توجه به قانون ها و تفاهم نامه های موجود بین بیمه و راهور در این زمینه چیزی بیان نشده.بازرسی بیمه عملکرد خود را صحیح میداند و بازرسی ناجا هم عملکرد خود.غیر از اینکه بخواهم از مراجع قضایی اقدام کنم که مستلزم 350 هزینه و 20 روز زمان است که در هر روز هم 40 هزار تومان کرایه آژانس میدهم برای دریافت نهایتن 1.5 میلیون خسارت سمت دیگر راه دیگری وجود ندارد قانونی که راهور را موظف به ترسیم کروکی کند با توجه به رویت تصادف.
تشکر
2 پاسخ
+1 امتیاز
توسط (54,350 امتیاز)
باسلام و عرض تاسف.به راهور مراجعه فرمایید موظف به ارایه کروکی هستند .ضمنا وقتی تاییدیه کتب راهور میده پس دادن کروکی محدودیتی نداره در صورت عدم نتیجه گرفتن به بیمه مرکزی مراجعه و با مدارک لازم و کافی شکایت خود را رایه کنید لازم نیست از طریق مراجع قضایی اقدام کنید

آدرس بیمه مرکزی:خ آفریقا نبش کوچه مریم پلاک2

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
باتشکر فراوان از شما
آیا دستورالعملی ماده قانونی بخش نامه داخلی سراغ دارید که که حتی به طور ضمنی راهور را را ملزم به ترسیم کروکی نماید؟ بنده با وجود اینکه بواسطه خدمت سربازی در بازرسی نیروی انتظامی از طریق دوستان قدیمی به بخشی از دستورالعمل های اجرایی راهور دسترسی دارم نتوانستم پیدا کنم.
همین الان هم از بازرسی ناجای استان البرز برمیگردم.کارشناس آنها هم می گفت قانون را کنار بگذاریم از نظر اخلاقی باید انجام می داد اما به لحاظ قانونی نمیشود الزام کرد. متاسفانه برای پایین نشان دادن آمار  تصادف منطقه رابطه راهور با کروکی مانند جن و بسم ا... شده. مجددا سپاس فراوان از شما خواهشمندم در صورت وجود ماده یا آیین نامه بنده را راهنمایی فرمایید.
0 امتیاز
توسط (54,350 امتیاز)
باسلام پاسخ قبلی بنده حاوی دو بخش بود اگر از بخش اول نتیجه نگرفتید به بخش دوم مراجعه کنید آدرس هم براتون گذاشتم

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 472 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 770 بازدید
سوال شده آذر 8, 2016 در دیه و بیمه خودرو توسط esmfallahi (5,420 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,390 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 681 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,407 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 426 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...