باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,116 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (160 امتیاز)
با سلام و احترام.

بنده یکی از اعضای هیئت مدیره از سال91 تا 95 بودم ولی الان فقط سهام دار هستم . شرکت فعالیتی نداره و با توجه به درخواست بنده برای تشکیل جلسه در مورد انحلال شرکت و بدهی که بوجود آمده هیچ یک از اعضا حاضر نمی شوند. آیا بنده می توانم از مراجع قضایی نسبت به شرکت و انحلال شکایت کنم ؟ اگر شکایت کنم چه عوابقی برای من بوجود می آید ( هم در مورد بدهی شرکت و هم هر نوع سوء دیگری )
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (5,740 امتیاز)
سلام

با توجه به دسته بندی سوال در قسمت سوالات مالیاتی فارغ از جنبه حقوقی سوال از نظر مالیاتی مادامی که شما عضو هیات مدیره شرکت باشید در مورد بدهی های مالیاتی که در دوران مدیریت شما قطعی شده است مسئولیت خواهید داشت و شکایت شما از دیگران تا زمانی که منجر به رای دادگاه و الزام به انحلال یا خروج شما نشود اثری بر بدهی مالیاتی و مسئولیت شما ندارد.

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (119,010 امتیاز)
توجه داشته باشید مطابق قانون تجارت سهامداران تا میزان سرمایه شرکت نسبت به بدهیها مسئولیت دارند واگردارایی خودش را مستثنی میکند وبیشتربه مدیرعامل فشارمیاورد دلیلی بر این نیست که بقیه نباید درپرداخت مالیات هیچ سهمی ندارند ازطریق مراجع قضایی اقدام کنید ودرخواست پرداخت بذهیها به نسبت سهام توسط سهامداران شوید وملزم شوند رای انحلال اقدام کنند .درضمن فشاربرشما وممنوع الخروج کردن ودیگراقدامات به این علت است که به بقیه فشاربیاورید

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...