باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,984 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (120 امتیاز)
سلام و عرض احترام

بنده حدودا سال 90 با دوستانم سرکت سهامی خاص ثبت کردیم که در اون سالها نتونستیم کار کنیم و دو سال هم اظهار نامه ارسال کردیم . متاسفانه اداره مالیات شرکت رو مشمول مالیات کرد به خاطر ملک استیجاری و شرکا هم هیچ کدام سهم مالیات رو پرداخت نمیکنند . از اونجایی که بنده مدیر عامل هستم اداره مالیات مدبر رو مسئول میداند .  لازم به ذکر هست که نامه عدم فعالیت رو همان سال به اداره مالیات تحویل دادم . به نظر شما چه راهی هست برای حل این مشکل که بقیه هم سهم خود را پرداخت کنن . الان به لحاظ قانونی چه عواقبی برای بنده داره در این حالت ؟ الان بنده ممنوع الخروج هستم بابت این موضوع ؟

واینکه چکار کنم که برای همیشه تموم بشه این مساله شرکت چون ازش استفاده ای نذارم و دوستان هم هیچکدام نمیان که کارای انحلال شرکت را انجام بدیدم . آیا شما در این امور خدماتی دارید ؟

با سپاس از شما ...!!
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (14,300 امتیاز)
سلام،

این موضوع رو باید بفرمایید که پرونده در چه مرحله ایست و تشخیص مالیات از چه بابت بوده.

در مورد ممنوع الخروجی و سایر اقدامات اجرایی اگر پرونده به اداره اجرا احاله شده، باید از اداره وصول و اجرا حوزه مالیاتی تون بپرسید.

از طریق گزینه دریافت مشاوره تخصصی از سایت خدمات ارائه می گردد

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (119,010 امتیاز)
درقانون تجارت بدهی سهامداران به نسبت سرمایه پیش بینی شده است یعنی بدهی شمادرقبال دیگران تاسقف سرمایه است که البته اداره مالیات دراین مورد خودرا مستثنی میدوند باتوجه به مالیات شماکه مالیات اجاره احتمالا دفتر خودتان بوده عرض میکنم اداره دارایی فقط به جهت اعمال فشاربه شمای مدیرعامل دارد اقدام میکند شما هم اگرمبلغ قابل توجه است وکیل اختیار کنید و اقدام به انحلال واخذبدهی مالیات ازدیگران نمایید منظورم این است مشکل شما تبدیل به حقوقی شده است

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 941 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,527 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 926 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...