باز هستیم
+1 امتیاز
3,841 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط
با سلام بنده مهندس ناظر هستم لظفا بفرمایید کدام گروه می شوم.ضمنا قسمت استفاده از تبصره 100 اصلاحیه ق.م.م را بزنم یا نه
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (5,200 امتیاز)
می توانید استفاده کنید ولی این امر موجب عدم رعایت رسیدگی ها نخواهد شد از طرفی برای شفافیت اطلاعات خود نیز بهتر است از این موضوع استفاده ننمایید

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (123,410 امتیاز)
باتشکراز جواب خوب همکارم بایدعرض کنم

مهندسین ناظر مشمول گروه سوم مالیاتی هستند واگر سال 94 معاف شده اید ولی امسال درآمد بیش از سقف معافیت داشته اید بزنید خیر واظهارنامه راتکمیل کنید

ولی اگر سال 94مشمول پرداخت مالیات شده اید وآن مالیات را مناسب میدانید وهشت درصد اضافه مالیات سال 95 را ازهردوطرف منصفانه میدانید بزنید بلی

درهرصورت وقتی درآمد پارسال شما کمتراز 1560میلیون ریال باشد ومالیات پارسال قطعی شده باشد میتوانید بله راانتخاب نمایید درهرصورت پرونده مالیاتی شمارسیدگی خواهدشد

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,592 بازدید
سوال شده خرداد 16, 2017 در حسابداری و مالیات توسط بدون نام
0 امتیاز
2 پاسخ 1,587 بازدید
سوال شده خرداد 18, 2017 در حسابداری و مالیات توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 7,836 بازدید
سوال شده خرداد 15, 2017 در حسابداری و مالیات توسط Zohreh1986 (2,180 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,859 بازدید
سوال شده خرداد 16, 2017 در حسابداری و مالیات توسط هادی
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...