باز هستیم
0 امتیاز
264 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
آيا پرداخت هايي كه بابت بيمه وبازنشستگي به كانون سردفتران انجام ميشود جزء هزينه هاي قابل قبول ميباشد يا خير؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (123,410 امتیاز)
اگر این حق بیمه سهم کارمندان نباشد جزوهزینه قابل قبول است

مثال: بابت حقوق کارکنان 30 درصدحق بیمه پرداخت میشود که 7درصدسهم کارمنداست 23درذصد سهم کارفرما هزینه قابل قبول است

پرداختهایی هم بابت بیمه حوادث هم چنین است

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 3,020 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,484 بازدید
سوال شده شهریور 27, 2017 در حسابداری و مالیات توسط روشنی (17,190 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,789 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,663 بازدید
سوال شده آبان 11, 2017 در حسابداری و مالیات توسط محمد علي
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...