باز هستیم
+1 امتیاز
7,769 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (2,180 امتیاز)
سلام
 

چه فاکتورهایی را میتوان تجمیعی ثبت کنیم وبه چه نکاتی توجه شود؟ با تشکر
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (17,190 امتیاز)

سلام

⭕️ثبت فاکتور بصورت تجمیعی در صورت معاملات فصلی شروطی دارد که در زیر به انها اشاره میشود:

  •  خریدها ازاشخاص حقیقی باشد.
  • درقالب تجمیعی هیچ فاکتورخریدی که ازشرکتها باشدرا نمیتوانیم ثبت کنیم .
  • نصاب معاملات کوچک را رعایت کنیم .

تجمیعی یعنی واردکردن فاکتورهای خرید ازاشخاص حقیقی بدون شناسه ملی وکداقتصادی بصورت یکجا ودریک رکورد درصورتیکه شرایط بالا را داشته باشد.

⬅️اگردو فاکتورازیک شخص حقیقی خریداری شودومبلغ انها به تفکیک زیر حدنصاب باشدولی اگرجمع شوندبالای حدنصاب میروددراین موارداگرتجمیعی ثبت شودکاملا غلط است باید فاکتورها تک به تک ثبت شده وبابت هرکدام یک رکوردگرفته شود .


با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,725 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 8,054 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 807 بازدید
سوال شده اردیبهشت 26, 2017 در حسابداری و مالیات توسط Rasulm321 (110 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 2,438 بازدید
سوال شده تیر 15, 2017 در حسابداری و مالیات توسط بدون نام
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...