باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
358 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (19,610 امتیاز)
با سلام
مزایا و معایب و ویژگی های نرم افزار مالی و حسابداری رهیافت چیست ؟
آیا نرم افزار حسابداری رهیافت نسخه رایگان دارد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (56,810 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام

موسسه رهیافت در سال 1391 با هدف عرضه انحصاری نرم افزار حسابداری رهیافت و ارائه خدمات به مشتریان تاسیس شد. نرم افزار حسابداری رهیافت ، نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت‌های کوچک ، متوسط ، بزرگ و نرم افزار حسابداری ویژه اصناف و فروشگاه‌ها است.
مؤسسین این مجموعه فعالیت خود را در این زمینه از سال 1379 آغاز نموده و در این مدت با ارائه خدمات مناسب در طیف گسترده‌ای از مراکز اداری، صنعتی و بازرگانی توانسته‌اند تجربیات ارزنده‌ای کسب نمایند. موسسه رهیافت در این مدت با اتکا به تجربیات قبلی و دانش فنی روز، توانسته است در پروژه‌های اجرایی مختلف، حرکت شایان توجهی را از سیستم‌های اطلاعاتی سنتی به سیستم‌های مبتنی برالگوهای نوین مدیریت اطلاعات آغاز نماید. ایجاد زیرساخت‌های اطلاعاتی و بهینه‌سازی فرآیندهای عملیاتی، رویکرد به استقرار این نظام‌ها را تسهیل نموده است.
مدیران و کارکنان موسسه رهیافت با پایبندی به اصول کسب و کار سالم و صادقانه و اعتقاد به حق استقلال مشتریان به عنوان اصول منشور اخلاقی موسسه ، و ضرورت ارتقاء خدمات متناسب با نیازهای جدیدی که در فرآیندهای کسب و کار ایجاد می‌شود توانسته‌اند در حوزه پشتیبانی خدمات ارائه شده و ایجاد ارتباط مستمر با مشتریان، گام‌های مؤثری بردارند. این موسسه در حال حاضر عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ، تولید کننده نرم افزار ( تحت وب - تحت ویندوز ) ، بنیان گذار خدمات آنلاین حسابداری در ایران ، عضو انجمن حسابداران خبره ایران ، عضو انجمن حسابداری و حسابرسی خراسان رضوی می باشد .
این نرم افزار توسط جمعی از کارشناسان خلاق کشورمان تولید شده است. کاربری آسان، امکانات متنوع، خدمات پشتیبانی گسترده و قیمت مناسب، نرم افزار رهیافت را به محبوبترین نرم افزار مالی در بین حسابداران و صاحبان مشاغل تبدیل نموده است.

نرم افزار مالی و حسابداری رهیافت

محصولات نرم افزاری رهیافت

نرم افزار حسابداری رهیافت نسخه بتن آماده و فرآورده های بتنی

نرم افزار بتن آماده رهیافت دارای محیط کاربری زیبا و آسان است تا کاربران بتوانند به ساده ترین و سریع ترین زمان ممکن کار کنند.
نرم افزار حسابداری رهیافت ویژه بتن آماده و فرآورده های بتنی ،  نرم افزاری تخصصی در زمینه فروش بتن آماده می باشد که شامل بخش تحویل بتن آماده ، انبار داری ، حسابداری  ، دریافت پرداخت ، فروش و تولید است . نرم افزار بتن آماده رهیافت دارای محیط کاربری زیبا و آسان است تا کاربران بتوانند به ساده ترین و سریع ترین زمان ممکن کار کنند و همچنین قبل از خرید نرم افزار ، می توانید دموی نرم افزار را مشاهده و با دیدباز تصمیم گیری کنید.

نرم افزار حسابداری رهیافت نسخه فروشگاهی

ترکیب جامعی از سیستم حسابداری، انبارداری ،مشتریان و فروش، دریافت و پرداخت برای مدیریت فروشگاهها می‌باشد

نرم افزار حسابداری رهیافت نسخه هتلداری ، رستورانی و ...
رهیافت نسخه ای جامع جهت رفع کلیه نیازهای مدیریتی و کنترلی (هتل ها و تمامی فضاهای رستورانی مانند رستوران های زنجیره ای، فست فود ، کافی شاپ )
این نرم افزار نسخه ای جامع جهت رفع کلیه نیازهای مدیریتی و کنترلی در تمامی هتل ها و فضاهای رستورانی مانند فودکورت ها، رستوران های زنجیره ای ، فست فود ها ، کافی شاپ ها، سفره خانه ها، باغ رستوران ها، طباخی ها و ... تولید شده است. کاربری آسان و در عین حال امنیت بالای این نرم افزار جهت مدیریت فضاهای فروش ، انبارداری و حسابداری از نقاط قابل توجه در طراحی و تولید این نرم افزار بوده است. از این رو یکی از بزرگترین قابلیت های این نرم افزار امکان سفارشی سازی برای محیط هایی مانند فودکورت ها و رستوران های زنجیره ایی می باشد.

گزارش وضعیت اتاق-  ثبت اطلاعات همراه - ثبت برنامه خدمات-تاریخچه رزرواسیون-صدور آنی فاکتور فروش و سند حسابداری

نرم افزار حسابداری رهیافت نسخه شرکتی

مناسب شرکتها و کسب و کارهای کوچک ، متوسط و بزرگ است که در عین سادگی، استانداردهای لازم برای عملکرد حرفه ای را در اختیار کاربر قرار می دهند

 

 


با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...