باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
599 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (19,610 امتیاز)
با سلام
مزایا و معایب و ویژگی های نرم افزار مالی و حسابداری پرنس چیست ؟
آیا نرم افزار حسابداری پرنس نسخه رایگان دارد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (56,810 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

 سلام


ویژگی های نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس به شرح زیر می باشد :

نرم افزاری کامل و جامع جهت انجام کلیه کارهای مالی ، حسابداری ، اتوماسیونی و انبارداری فروشگاه‌هاست. نرم افزار حسابداری پرنس دارای بخش‌های مختلفی ازجمله: گروه گزارشات انبارداری، گروه هزینه و درآمد، گروه بانک و چک و صندوق، گروه گزارشات سرمایه ها، گروه پیش فاکتور و سفارشات، گروه معامله کالا، گروه گزارش دفاتر، گروه سیستم حقوق و دستمزد، گروه گزارشات زمانی کالا، گروه گزارشات تحلیل آماری، گروه اسناد حسابداری است.

نرم افزار حسابداری پرنس همچنین دارای امکانات پیشرفته‌ای مانند: صفحه‌ی فروش سریع (ویژه هایپرمارکت‌ها)، فروش اقساطی و چاپ دفترچه اقساط، ثبت فاکتور امانی بهمراه گزارشات، کارت خرید، اشانتیون، اتصال به ترازوهای هوشمند و بارکدهای وزنی، اتصال به دستگاه کالر آی‌دی، عملیات انتقال انبار به انبار، تعیین خصوصیت کالا، تعریف چندبارکد برای هر کالا، ترازنامه، نقطه سفارش کالا، تقسیم سود انباشه، مانیتور دوم، فرمول تولید (برای کارگاه‌های تولیدی) می‌باشد.

از امکانات جانبی دیگر نرم افزار حسابداری پرنس می‌توان به پنل پیامک، سیستم قرعه‌کشی و امکانات تخفیفات دوره‌ای (بصورت درصدی و ریالی)، امکان اتصال به اکثر دستگاه های پوز بانکی و ارسال قیمت بر روی دستگاه پوز اشاره نمود.

از ویژگی‌های دیگر پرنس می‌توان از قابلیت "مرکز-شعب" نام برد. این ویژگی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای که دارای شعب مختلف در مناطق و یا شهرهای دیگر هستند کاربرد دارد. نحوه‌ی کار سیستم مرکز و شعبه به اینصورت است که تمامی کالاها در مرکز تعریف و قیمت گزاری می‌شوند و شعب در صورت اتصال به مرکز آخرین اطلاعات را دریافت و بروزرسانی می‌کنند. شعب بصورت مستقل کار می‌کنند و نیازی به برقراری ارتباط دائمی با مرکز نخواهند داشت.

سیستم گزارشگیری در مرکز به گونه‌ای است که با برقراری ارتباط با هر یک از شعب، آخرین گزارشات ازجمله: گزارش موجودی کالاها در انبار هر یک از شعب، گزارش معاملات، گزارش اشخاص، گزارش بانک و صندوق و سایر گزارشات مربوط به شعب، بصورت جداگانه به مرکز ارسال شده و ذخیره می‌گردد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر نرم افزارهای حسابداری باشد، درصورتی که شما از نرم افزار حسابداری دیگری استفاده می‌کنید و قصد دارید نرم افزار پرنس را جایگزین آن نمایید، می‌توانید اطلاعات مربوط به مشتریان و کالاها را بصورت فایل Excel ذخیره و در نرم افزار پرنس بارگزاری نمایید.

نرم افزار پرنس به دو روش اینترنتی و آفلاین بروزرسانی می‌گردد و شما می‌توانید درصورت خرید نرم افزار پرنس از بخش بروزرسانی سایت اقدام به دریافت فایل بروزرسانی و اجرای آن بر اساس فایل راهنمای موجود در سایت نمایید.


 نرم‌افزار پرنس برای چه مشاغلی مناسب است؟
باتوجه به گستردگی ویژگی‌های نرم افزار پرنس، تمامی فروشگاه‌ها ازجمله: هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشندگان و تولید کنندگان پوشاک، قنادی و خشکبار فروشی‌ها، فروشندگان لبنیات و سوپر پروتئین، فروشگاه‌های کفش، فرش فروشی‌ها، فروشندگان ابزار و یراق، و بطور کلی تمامی خرده فروشی‌ها می‌توانند از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس استفاده نمایند.

 برخی از امکانات نرم افزار پرنس


 قابلیت تعریف مرکز و شعبه

  • امکان استفاده کلاینت و سرور و همچنین پیاده سازی سیستم مرکز و شعبه و ارتباط بین نقاط جغرافیایی در فواصل دور و شهرهای مختلف.

 سازگاری با انواع سخت افزار

  • قابلیت مشارکت در فروش برای برندها و مراکز تجاری بزرگ که می‌خواهند سهمی از فروش را به صاحب برند و یا مالک اختصاص دهند.

 قابلیت های مدیریتی گسترده

  • داشبورد مدیریتی با قابلیت های گسترده شامل ارسال جزئی ترین گزارشات فعالیت نرم افزار بصورت آنلاین و از طریق اینترنت.

 امکان تعریف تخفیف

  • قابلیت پیشرفته تعریف اشانتیون و کارت تخفیف و همچنین برگزاری تخفیفات دوره ای برای مشتریان فروشگاه بصورت ریالی و درصدی.

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...