باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,777 بازدید
در سایر امور کیفری توسط (100 امتیاز)
سلام

1.ملک نیمه ساخته تجاریم در عوض پنج قطعه زمین مستحق للغیر به علاوه 15ملیون طی مبایعه نامه به اقا قمی زاده در سال87 فروختم

2.سال 90 حکم کلاهبرداری و جریمه و زندان نوید زاهدی که فروشنده به قمی زاده بود صادر شدودر همان حکم معاملات دوطرف تا اخر باطل اعلام شد و برا ثمن و... به دادگاه حقوقی مراجعه شود.

3.عدم شکایت حقوقی من و قمی زاده و تنها بنده دو اظهارنامه بدون جواب برای اقا قمی زاده طی سال 93_94 مبنی بر رد المال و پرداخت 15ملیون بهش،که در صورت عدم رجوع کلیه خسارات و...به عهده ایشان میباشد فرستادم.

حال ایا خسارت با توجه به عدم رجوع به عهده من است?ایا پنج قطعه زمین فاسد ضمان اور برای قمی زاده هست تا خسارات و غرامتاز ایشان گرفته شود?و اگر غرامت و خسارت شامل میشه ایا هزینه وکیل،دادرسی،تمدید پروانه ساخت،افزایش جریمه ماده صد شهرداری و منفعت ملکم یا اجاره به عهده ایشان است?زمان این خسارات از کی شروع شده
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (740 امتیاز)
با سلام

در مورد كيس شما

اگر معامله از طريق دادگاه ابطال شده است شما مستحق دريافت خسارت شده ايد ولي به يك شرط

اين خسات مي بايست در قرارداد پيش بيني شده باشد ووجه التزام قراردادي براي مستحق للغير درامدن و بطلان معامله در نظر گرفته شده باشد و اگر اين خسارت مبلغ روزانه باشد زمان مطالبه مبناي محاسبه خسارت روزانه خواهد شدو اگر مبلغ مشخصي است فقط همان ميزان مبالغ قابل مطالبه است و هزينه وكيل فقط طبق تعرفه قانوني قابل مطالبه است .

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 142 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,556 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...