باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
409 بازدید
در سایر امور کیفری توسط (130 امتیاز)
بعد از دریافت گوشی متوجه شدم خراب است با شرکت اینترنتی مربوطه هماهنگ کردیم و گوشی همراه را برای تأیید خرابی به کارخونه گوشی کشور چین فرستادم.

به بنده گفتند رفتید اداره پست قیمت بسته را بیش از ۴۰۰هزار تومان اعلام نکنید و حتما با پست سفارشی معمولی دولتی بفرستید تا شرکت بتونه در صورت تأیید خرابی هزینه پست را تا سقف ۸۰ تومان بپردازه که پست عادی هم حدود همین قیمت بود. ((اما وقتی بنده رفتم اداره پست به شدت مخالفت کردند و گفتند نمیفرستیم و با چند ساعت بحث و کلی دردسر با شرکت تلفن همراه هم هماهنگ کردم تا تلفنی با مأمور پست صحبت کنند و ببینند بنده راست میگویم و پست قبول  نمیکند، خلاصه آخر سر رفتم اداره پست مرکز استان اونجا هم به زور با پست پیشتاز قبول کردن و هزینه دو برابر حدود ۱۷۰ تومان. ((پس از دو ماه صبر که فهمیدم گوشی خرابه و برای ارسالش برای تأیید خرابی که خود شرکت گفت بفرست اینجور گریبانه و سنگدلانه پاسخ میدادند و در تلگرام وقتی در اداره پست برای حل مشکل با مسئول شرکت در مکالمه بودم بعضی اوقات حتی پیام دیده میشد ولی جواب نمیدادند))و بنده واقعا اذیت شدم.

بعد از شکایت از پست دیروز با بنده تماس گرفتند گفتند مرسوله ۶ روزه رسیده و ۳بار برای انبار چین ارسال شده اما کسی نبوده تحویل بگیره و به گمرک برگشت خورده. (((یک ماه و یک هفته حدودا پست پیشتاز طول کشید)))  که وقتی از مسئول فروشگاه میپرسیدم که چرا انقدر طول کشیده می گفت هیچ فرقی با پست عادی نداره فقط هزینش فرق میکنه در حالی گفته شده بود ۶روزه رسیده بوده. [و شرکت کد رهگیری بنده را گرفته بود برای مشخص شدن هزینه و پیگیری های دیگه...]

که یه متن انگلیسی بی کیفیت در قالب یه عکس بدون هیچ نشانی برای بنده فرستادند که ۷۰ ین یا ۱۴۰هزار تومان خودمان میشد و از بنده کسر کردن و میگفتند برای تشریفات پست اکسپرس می باشد.  که در سوال بنده میگفتند پست پیشتاز در خارج از کشور به اکسپرس معروفه(( تشریفات!!!))،که حتی شخصی که به دلیل شکایت از پست با بنده تماس گرفت هم میگفت بنده نمیدونم یا نشنیدم!!!  .... و اینکه نباید هزینه اولین پستی را که گوشی را تحویل گرفتن و دیدم خرابه بپردازند؟!؟ اصلا به روی خودشون نمیارن..  

به ویژه از نظر قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان به چه صورت است؟!

لطفا کمکم کنید. خیلی ازتون متشکرم.
لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...