باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,568 بازدید
در شکایت کیفری توسط (130 امتیاز)
سلام و خسته نباشید

از یه شرکت اینترنتی فروش تلفن همراه که نماد اعتماد الکترونیک هم داره یه گوشی خریدم. خیلی خلاصه ...، ( یه جا در قوانین فروشگاه نوشته شده در صورت نبود تلفن همراه برگشت هزینه تلفن همراه به همان قیمت روز خرید برگشت داده میشود و همچنین قوانین فروشگاه بر مبنای احترام به مشتری می باشد ) . اگر کسی قوانین را خوانده باشد و فراموش کرده باشد و یا نخوانده باشد...  ، ((دو ماه طول کشید تا گوشی به دستم برسه بعد خراب بود و حدود دو ماه دیگه نیز طول کشید تا تأیید خرابی گوشی بیاد و یا مشخص بشه))بنده از مسئول مربوطه در دو در تلگرام پرسیدم آیا هزینه برگشت به قیمت روز میباشد؟! ؟ که ایشون یکی از پیام های بنده که این سوال درش نوشته بود را دادند اما جواب به روز بودن یا نبودن هزینه برگشت در صورت تأیید خرابی را ندادند.

و باز در آخر قبل از ارسال شماره حساب برای واریز هزینه برگشت مشخصا پرسیدم که((جناب قیمت به روز هست دیگه؟! )) اما ایشون متأسفانه باز پاسخ ندادند و سریع به خاطر سود خودشون هزینه خرید گوشی که برای ۵ماه پیش بود را برگشت دادند. آیا نباید با توجه به قانون احترام به مشتری خودشون و اینکه جواب سوالای دیگه را میدادند، جواب این دو سوال بنده را میدادند که به دلیل عدم پاسخ گویی من فکر کردم با توجه به شرایطی که دارم هزینه به روز میباشد.؟!؟!؟

و بعد اینکه طبق قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده نباید قبل از ارسال هزینه برگشت فاکتور را به طور کامل مشخص میکردند؟!؟!؟ فکر میکنم ماده ۶۶ و ۱۵ باشد؟!  و تماما در تلگرام مستند هست که چقدر بد و بی حوصله و حواس پروانه جواب میدادند. و بی منطق جواب میدهند.

خیلی متشکرم
لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 216 بازدید
سوال شده فروردین 4, 2022 در امور حقوقی قرارداد توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 1,785 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...