باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,008 بازدید
در امور حقوقی قرارداد توسط (100 امتیاز)
حدود 5 ماه پیش با یکی از آشنایان برای مرمت و بازسازی منزل شخصی خودمان صحبت شد و ایشان اقدام به باز سازی نمودند. البته قرارداد رسمی بین ما به امضا نرسید. ایشان در ابتدا هزینه های مورد نظر را بین 20-25 میلیون تومان تخمین زده بودند و قول دادند ظرف مدت 1 ماه منزل را تحویل نمایند اما بعد از گذشت 3 ماه منزل  با نواقصی تحویل شد و هزینه ها فاکتور شده 65 میلیون تومان گردید که این هزینه ها جدا از هزینه هایی است که خود اقدام به خرید برخی از وسایل کرده بودیم. در مجموع هزینه بازسازی در حدود 75 میلیون تومان گردید. حال آنکه بعد از اسقرار در منزل مشاهده کردیم برخی از مواردی که ادعا کرده بودند انجام  شده است وجود ندارد. حال ایشان از ما شکایت کرده اند و مطالبه وجه نموده اند. در صورتی که ما مبلغ 40 میلیون تومان به ایشان پرداخت نموده ایم. در اینجا بدون داشتن قرارداد می توانیم کاری کنیم؟

تامین دلیل نیز کرده ایم .شخصی که آمد گفت که چون قبل از اینکه مرمت انجام شود ندیده است نمی تواند نظر کارشناسی دهد. حال باید چه کرد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (22,580 امتیاز)

چنانچه تصاویری از وضعیت سابق دارید به دادگاه ارائه نمائيد تا مورد کارشناسی قرار گیرد. امکان پیگیری وجود دارد و همچنین امکان دفاع نیز وجود دارد در صورت تمایل درخواست مشاوره خود را ثبت نمائيد تا در اسرع وقت نسبت به ارائه بهترین راهکار ضمن استماع اظهارات اقدام گردد./


با احترام
موفق باشید
یاسین، مشاور و کارشناس حقوقی
برای دریافت مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 738 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...