باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
8,610 بازدید
در سختی کار و مشاغل سخت توسط (100 امتیاز)
با سلام وخسته نباشید

۱۸ سال سابقه کار سخت و زیان آور دارم که در شهرستان بوده حدود۴ساله که درتهران مشغولم ودرخواست ازاداره کارتهران دادم که درکمیته بدوی سخت وزیان آورشهرستان مربوطه تآییدشده .پیرودرخواست بدای بازنشستگی رای کمیته به تآمین اجتماعی شهرستان مربوطه رفته که توسط هیئت سه نفره تامین اجتماعی بررسی وتطبیق بشه .

باتوجه به اینکه بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران با شرایط من بازنشسته شدن که هنوز هم ادامه داره . احتمال ردشدن عناوین من در هیئت سه نفره وجود دارد ؟ و یا اصلا باتوجه به رای بدوی اداره کار نیاز به هیئت سه نفره تامین اجتماعی هست ؟ بخشنامه ۴۹ مستمری ها چرا ؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)
سلام

بعد از تایید سخت و زیان اوری شغل فرم 1 یا 2 تایید شده مشاغل با فرم مشاغل شما که استخراج شده است تطبیق داده میشود تا میزان سوابق سخت و زیان آور شما مشخص گردد. لازم بذکر است تایید شغل مورد نظر دلیلی بر تایید تمام سوابق شما نیست و باید عین شغل تایید شده در لیست حق بیمه یا بازرسی کارگاه موجود باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده خرداد 10, 2019 در سختی کار و مشاغل سخت توسط (180 امتیاز) چرا برای بررسی سختی کار افراد بالای 60 سال سن داشتن 10 سابقه بیمه الزامی است ؟
0 امتیاز
توسط (13,140 امتیاز)
با سلام هیئت سه نفره سازمان تامین اجتماعی در مواردی برای پرونده های سخت و زیان آور اظهارنظر می نماید که در لیست بیمه فرد متقاضی، عنوان شغلی درج نگردیده باشد یا عنوان شغلی آن مانند کارگر ساده، کارمند، کارگر و ... وجود داشته باشد که ماهیت اصلی آن مشخص نباشد .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 5,805 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...