باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,735 بازدید
در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط (100 امتیاز)
سلام

آیا شخصی که قبلا بیمه مشاغل آزاد بوده است و اکنون در خارج از کشور زندگی می کند و پاسپورت کشور دیگری را دارد، می تواند در ادامه سوابق قبلی برای خود بیمه مشاغل آزاد رد کند؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)
با سلام

این شخص می تواند در کشور محل اقامت خود به کارگزاری رسمی تامین اجتماعی مراجعه و بیمه پردازی خود را با عنوان بیمه ایرانیان خارج از کشور ادامه دهد.

را ه حل دیگر اینکه؛ چنانچه از آخرین بیمه پردازی وی 9 ماه نگذشته و از آخرین بیمه پردازی به قبل، یک سال سابقه بیمه معتبر جهت انعقاد قرارداد بیمه اختیاری داشته باشد، می تواند شخصی را به رسماً به وکالت از خودجهت انعقاد قرارداد بیمه اختیاری معرفی نماید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
سپاس، با توجه به اینکه پرداخت بیمه قطع نشده است، اگر همان بیمه مشاغل آزاد را ادامه دهد در آینده و هنگام بازنشستگی مشکلی پیش می آید؟
توسط (44,340 امتیاز)
با سلام

بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به اعتبار شغل و یا حرفه در کشور منعقد می شود و اقامت در خارج از کشور با این امر تناقض دارد. بنابراین بیمه اختیاری و یا بیمه ایرانیان خارج از کشور منطقی تر به نظر می رسد. ضمن این که اطلاعات هویتی بیمه شدگانی که در خارج از کشور به سر می برند، توسط سازمان تامین اجتماعی پالایش و کنترل می شود و بیمه های غیرمرتبط قطع می گردد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 430 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 241 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 7,188 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,230 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,059 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...