باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
853 بازدید
در حادثه ناشی از کار توسط (100 امتیاز)
از مهر ۹۵ تا اذر ۹۶ در یک شرکت کار میکردم که بخاطر طولانی بودن مسیر و نداشتن سرویس با ماشین خودم به محل کار میرفتم وهمکاران خودم رو هم میبردم ( به عنوان سرویس شرکت ولی قراردادی نوشته نشد و من هزینه رفت و امد رو نقدی میگرفتم و یه رسید دست نویس امضا میکردم که دسته شرکته ) از شرکت خواستم که ماشینو جوری بیمه کنن که اگه حادثه ای اتفاق افتاد من گیر نیفتم یا هزینه ای از جیب ندم که ازینکار سرباز زدن.

اذر ۹۶حین برگشت از کارتصادف کردم و سرنشینم مهره کمرش شکست و خودم هم دچار شکستگی زانو شدم و عمل جراحی کردم و تا ۲ سال هم باید پلاتین تو پام باشه و طبق قانون قدیم راننده مقصر جز فوت و نقص عضودیه بش تعلق نمیگیره و بیمه هم که همه کاری میکنه پول نده. حالا برای همکارم به عنوان اینکه سرویس بودم و تغییر بیمه ندادم باید ۲۰درصد دیه رو پرداخت کنم که زیاده .میتونم از شرکت شکایت کنم بخاطر حادثه برگشت از کار و چه خسارتی میتونم بگیرم.طبق پزشک قانونی حدوده 24 درصد دیه دارم ولی مقدار کمیش که جزو نقص عضو بیمه میده.کلی هم هزینه درست شدن ماشین و کردم.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود برشما

ارزوی سلامتی برای شما دارم

تاریخ صدور بیمه نامه تون قطعا بعداز خردادماه 95 هستش  ومشمول ماده 3 قانون جدید بیمه ثالث میشه .

اون 20 درصدی که فرمودین کجای قانونه که ما تا حالا ندیدیم؟ فقط در موردسوانح ناشی از  تخلفات حادثه ساز راننده مسبب حادثه مبلغ 2.5درصد خسارات پرداختی به ثالث از راننده مسبب دریافت میشه ، همین

برای جراحات و صدمات وارده به خود شما هم نگران نباشید.شما  میتونید دیه تون رو از بیمه گر دریافت کنید ولی از راه قانونی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,454 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,723 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...