باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
7,784 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (390 امتیاز)
۱- درتصادف ؛ آیا بغیر از دیه پرداختی که بیمه پرداخت میکند بطورجداگانه و غیر از آن مبلغ هزینه دیگری مثل هزینه های درمانی یا ( عکسبرداریها ، آزمایشات ، ویزیت پزشک متخصص ، ایاب و ذهاب و ... ) را بیمه ناشی از تصادف پرداخت میکند ؟

۲- آیانهاد دیگری غیرازطرح شکایت حقوقی ازمقصروجودداردکه سریعترهزینه های عنوان شده یا قسمتهایی از آن را پرداخت نماید؟

۳- درصورت بیمه  بودن مصدوم تصادف ( تامین اجتماعی ) آیامیتوان هزینه های فوق را ازبیمه تامین اجتماعی اخذکرد ؟ کدام یک راو حداکثرزمان مهلت دریافت آن چقدراست؟
توسط (420 امتیاز)

با سلام

با اجازه از استاتید بیدبرگ من جواب این دوستمون رو این طوری بدم :

ظاهرا می گن میشه گرفت و تنها راهی که باید چنین هزینه های رو بگیریم : از شرکت بیمه کننده ماشین شخص ثالث راننده هست ! ولی در عمل من به مشکل بر خورد کردم.

2-3 : نه :  من برای درمان خودم بعد از هزینه به دفتر خدمات درمانی استانی نیروهای مسلح رفتم و گفتند بابت تصادف هزینه درمان رو نمی دیم و طیق قانون باید بری از بیمه شخص ثالث راننده بگیری !

اساتید بید برگ : 

من هم  تصادفی که داشتم ابتدا با امبولانس منو به بیمارستان دولتی بردند ولی بعد از ترخیص با مراجعه به پزشکی قانونی و معرفی شدنم به پزشک های معتمد معرفی شده از سوی پزشکی قانونی، مشخص شد که من دچار شکستگی هستم و باید زودتر عمل شوم که بیمارستان دولتی دیگه بخش اورژانس منو قبول نکردند و نوبت های دیگه هم تا 1 ماه پر بود .

مشکل اینجا است که:  من زمانی که نامه پزشکی قانونی رو به دادگاه بردم، از دادستان که سوال کردم هزینه ای که بابت درمان کردم چه می شود ؟ گفتند همون دیه است و اگر هزینه درمان بیشتر از دیه ات شد اقدام می کنی و مابه التقاوتش رو میگری !!!

من 8 میلیون هزینه عمل و عکس برداری هام شد و همشون رو سند و فاکتور دارم.

لطفا راهنمایی کنید که امثال این دوستمون و بنده چه طوری اقدام کنیم که هزینه های خسارات ناشی از جرم رو مطالبه کنیم و اگر دادگاهی که این چنین رفتیم و گفتند نمی شه به دادگاه دیگه ای مثل دادگاه حقوقی باید مراجعه کنیم ؟

قانون جدید هست یا هر قانونی که میگه " در حوادث ناشی از تصادفات طبق قانون میزان دیه متعلقه و هزینه های درمان بعهده شرکت بیمه میباشد. "  کجا است و اسمش چیه ؟


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (15,090 امتیاز)

سلام

با تشکر از طرح سوال تون در بیدبرگ.

لطفا سوال خود را در صفحه جدید مطرح کنید تا توسط مشاور به صورت اختصاصی بررسی و پاسخ داده شود.
همچنین، برای دریافت سریع پاسخ از مشاور متخصص پیشنهاد می کنم از مشاوره تلفنی بیدبرگ از طریق لینک زیر اقدام کنید

دریافت مشاوره تخصصی >>


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,210 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,255 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...