باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,762 بازدید
در خدمات درمانی و دفترچه بیمه توسط (100 امتیاز)
من بیمه پدرم بودم که 2 سال پیش مشغول به کارشدم و بیمه شرکت شدم .
الان ک دیگه کارنمیکنم میخوام برگردم ب بیمه پدرم .
پدرم رفت تامین اجتماعی شعبه خاص ولی اونا گفتن باید نامه بیاری از شرکت ک دیگه دخترت اونجا کارنمیکنه .
من میدونم شرکت چون خصوصی هست هیچ نامه ای نمیده . زمانی که بیمه هم میخواستم توسط شرکت بشم شعبه تامین اجتماعی گفت باید از شرکت نامه بیاری ولی شرکت نداد و با هزار مشکل بالاخره شعبه منو از بیمه پدرم دراورد .

کمکم کنید
الان من موندم چکارکنم راهنمایی کنید؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (49,340 امتیاز)
با سلام

با توجه به اعلام کتبی ترک کار در لیست بیمه توسط کارفرما شاید نیازی به نامه توسط کارفرما نباشد و بهترین مدرک برای شعبه بیمه همان ترک کار در لیست بیمه است . البته به استناد ماده 187 قانون کار ، کارفرما مکلف است برای ایام اشتغال به کار شما گواهی صادر نماید .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
سلام

خیلی ممنون از توضیح که فرمودید فقط بدون اینکه به شرکت مراجعه کنم... چطوری این لیست بیمه رو که در آن ترک کار من ذکر شده به شعبه بیمه ای ک پدرم گفت لازمه نامه بیاری ببرم و ثابت کنم ؟
سوال شده تیر 15, 2021 در سوابق بیمه توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن مهر 3, 2021 توسط
چگونه سوابق بیمه تامین اجتماعی خودم را مشاهده کنم ؟
0 امتیاز
توسط (2,660 امتیاز)
با سلام ؛ در صورتی که شما ازدواج نکرده باشید ، با توجه به اینکه در حال حاضر شاغل نمی باشید  قانوناً این امکان برای شما فراهم است تا مجددا تحت تکفل پدر خود درآیید. در خصوص نامه قطع همکاری شما با شرکتی که سوابق بیمه شما در آنجا ثبت و رد شده است نیز باید بعرضتان برسانم که مطابق مقررات کلیه کارگاه ها باید به مکاتبات سازمان های تامین اجتماعی و اداره کار درمهلت قانونی پاسخ دهند و با توجه به اینکه شرکتی که شما در آن مشغول به کار بوده اید شما را بیمه کرده بوده ، هیچ نگرانی از جانب شرکت برای ارسال نامه وجود نخواهد داشت. اما بهتر است از اداره تامین اجتماعی بخواهید که آنها این موضوع را کتبا از کارگاه محل فعالیت شما استعلام نمایند . علی ایحال با توجه به وجود سوابق کار کرد شما در کارگاه و قطعا ارائه گزارش ترک کار شما توسط کارگاه به اداره تامین اجتماعی اثبات این موضوع برای اداره تامین اجتماعی کار ساده ای می باشد. ضمنا مد نظر داشته باشید که اداره تامین اجتماعی موظف است در صورت درخواست شما جهت بازرسی از کارگاه ( چه به جهت اشتغال و جه به جهت ترک کار ) بازرس خود را به کارگاه اعزام نماید و گزارش تهیه نماید. سربلند باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
سلام توضیح کاملی دادید سپاس

من بدون اینکه به شرکت مراجعه کنم... چطوری این لیست بیمه رو که در آن ترک کار من ذکر شده به شعبه بیمه ای ک پدرم گفت لازمه نامه بیاری ببرم و ثابت کنم ؟اگه خودشون بازرس میفرستن پس چرا همچین نامه ای خواستن؟ من برم به شعبه دوباره چه چیزی بهشون بگم که من رو زیر پوشش بیمه پدر ببرن ؟
توسط (2,660 امتیاز)
با سلا م؛ کارفرما می تواند لیست بیمه ای را که ترک کار شما در آن ذکر شده است ( به همراه لیست بیمه شدگان کارگاه سابق شما )، حداکثر تا پایان ماه بعد به اداره تامین اجتماعی ارسال نماید. مثلا اگر ترک کار شما در تاریخ 97.04.20 اتفاق افتاده باشد ، کارفرما حداکثر تا تاریخ 97.05.31 مهلت دارد که لیست مورد نظر را به تامین اجتماعی ارسال نماید. اگر این بازه زمانی در مورد ترک کار شما رعایت شده است ، می توانید به شعبه تامین اجتماعی مراجعه نمائید و خواستار بررسی آخرین لیت بیمه ارسالی کارفرما ( بازه مربوط به ترک کار شما ) بشوید. سربلند باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,466 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 9,949 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,690 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,403 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,086 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,463 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,698 بازدید
سوال شده آذر 7, 2020 در خدمات درمانی و دفترچه بیمه توسط sara_1377 (100 امتیاز)

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...