باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,327 بازدید
در سوابق بیمه توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط

با سلام و خسته نباشید

من قبلا کار میکردم و شماره بیمه دارم. ولی بعد بیکار شدنم تحت پوشش پدرم بیمه هستم. کار جدید پیدا کردم دیروز شرکت منو بیمه کرد و سایت تامین اجتماعی تایید نهایی زد. چون من نرفتم تامین اجتماعی که از زیر پوشش بیمه پدرم خارج بشم میخواستم مطمئن بشم یعنی خود تامین اجتماعی که تایید زده منو از بیمه پدرم خارج کرده دیگه؟ خیالم راحت باشه و بیمه شرکت الان هستم؟ 

امروز که سایت رو چک کردم بیمه ای از شرکت جدیدم رد نشده. میخوام بدونم دقیقا از چه زمانی میتونم لیست بیمه این شرکت جدیدو در سایت تامین اجتماعی ببینم؟   ازکجا بدونم که هنوز تحت پوشش پدرمم یا شرکت ؟

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (2,780 امتیاز)
با سلام اولا سوابق بیمه ای از طریق سایت های سازمان تامین اجتماعی ( eservis ) و یا ( tamin.ir ) و یا از طریق نرم افزار و اپلیکیشن تامین اجتماعی من با دریافت رمز از شعب سازمان تامین اجتماعی قابل رویت خواهد بودِ ثانیا طبق قانون کارفرما مکلف است لیست هر ماه رو تا پایان ماه بعد به تامین اجتماعی ارائه دهد بنابراین سوابق هر ماه پس از پایان ماه بعد که کارفرما حق بیمه را واریز نمود و به تایید سازمان رسید قابل رویت خواهد بودِ ثالثا افرادی که در سازمان به عنوان بیمه شده تبعی تحت تکفل پدر یا مادر قرار دارند و یا به زبان ساده با استفاده از شماره بیمه پدر یا مادر از خدمات درمانی سازمان استفاده میکنند, چنانچه شخصا شاغل و بیمه پرداز گردندِ بیمه شده اصلی (پدر یا مادر) باید خروج از کفالت فرزند خویش را به سازمان (شعبه بیمه پردازی خود) اعلام و کارفرما نیز ایشان را به عنوان بیمه شده در کارگاه خود ثبت نام نماید تا تداخلی ایجاد نشود

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 893 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...