باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,226 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
من میخوام بیمه شخص ثالث ماشینم رو تمدید کنم. به نظر شما این کار رو از طریق سایت ازکی انجام بدم؟ اگه میشه نظرتون رو در مورد ازکی بگین
4 پاسخ
0 امتیاز
توسط (140 امتیاز)
ازکی یک سامانه آنلاین مقایسه و خرید انواع بیمه است که همه بیمه ها را از شرکت های مختلف بیمه به شما ارائه می دهد. از طریق سایت ازکیـ می توانید مشخصات ماشین خود را به همراه تخفیف های عدم خسارت آن وراد کرده و قیمت بیمه شخص ثالث را در شرکت های مختلف بیمه مشاهده کنید. خرید بیمه شما از ازکی بسیار راحت انجام خواهد شد و شما بیمه نامه خود را با پیک کاملا رایگان و در عرض یک روز کاری دریافت خواهید کرد.

در ازکی بیمه نامه ها از طریق نمایندگی های معتبر و رسمی شرکت های بیمه صادر می شوند.
توسط (109,610 امتیاز)
مدیر سایت: براساس قوانین سایت بیدبرگ لینک به سایت های غیر دولتی و شرکت های بیمه ای تبلیغاتی محسوب می شود که لینک شما حذف شد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
با سلام .... سایت های ارائه دهنده خدمات فروش بیمه نامه صرفاً ابزاری برای سهولت و آسانی در خرید شما بوده و این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال تهعداتی که شرکت بیمه ی انتخابی شما ارائه میدهند، ندارد. خوشبختانه برخی از این سایتها اطلاعات خوبی را در خصوص شرکتهای بیمه  از قبیل سرعت پاسخگویی تعداد شکایات تعداد شعب خسارت و....  به شما میدهند که در انتخاب بیمه گر کمک خوبی به شما میکند لذا بعد از بررسی اصالت سایت ارائه دهنده خدمت(مثلاً داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و...) میتوانید یکی را انتخاب و بیمه نامه خود را سفارش دهید.

البته تهیه ی مستقیم بیمه نامه از یک نمایندگی معتبر شرکت بیمه راهکار مطمئن تری میتواند باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (180 امتیاز)
ویرایش شده توسط
میتونی به راحتی از سایت بیمه بازار خرید کنی. خوبیش اینه که راحت میتونی بیمه همه شرکت ها رو مقایسه کنی و قیمتشون هم خیلی مناسب هست.

خدمات پس از فروش و مشتری مداریشون هم خیلی خوبه. من که راضیم

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
ممنونم از راهنماییتون ولی من بیمه م رو از سایت ازکی خریدم و راضی بودم خدارو شکر.
0 امتیاز
توسط (140 امتیاز)
به هیچ عنوان نخرید . ممکنه در ابتدا بیمه نامه رو بدون مشکل صادر کنند ولی اگر به پشتیبانی ویا الحاقیه نیاز پیدا کنید پاسخگویی و انجام کارشون صفر هست . من انجام دادم و به شدت پشیمونم

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...