باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,129 بازدید
در بیمه نیروهای مسلح توسط (100 امتیاز)
سلام.وقت بخیر.من ۲۰سال سابقه در ارتش دارم و حدود ۳سال هست که اخراج شدم.و میگوین که خانوادم مستمری بگیر میشوند ایا بیمه رو میتونم استفاده کنم بانه؟

الانم در یک اداره مشغول به کارم وبیمه پرداخت میکنن بیمه رو ادامه بدم نمیدونم.

لطفا راهنمایم کنید. پیشاپیش کمال تشکر را دارم. ممنون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)
با سلام
شما می توانید سوابق بیمه ای خود در صندوق بازنشستگی قبلی خود را به سازمان تامین اجتماعی منتقل نمایید ولی موراد ذیل را باید بدانید :
1 - جهت استفاده از 20 سال سابقه و بازنشستگی در صندوق تامین اجتماعی شما باید حداقل 10 سال سابقه در صندوق تامین اجتماعی داشته باشید.
2 - جهت انتقال حق بیمه به صندوق تامین اجتماعی باید مابه التفاوت به تامین اجتماعی پرداخت نمایید که مبلغ آن بسیار سنگین میباشد البته بستگی به میزان دستمزد فعلی و قبلی شما دارد.
3 - طبق برنامه ششم توسعه کسانی که به هر دلیلی بیمه پردازی آنها در صندوقی قطع میگردد از تاریخ 96/1/1 می توانند بطور اختیاری و با پرداخت حق بیمه توسط خود فرد در همان صندوق ادامه یابد و در همان صندوق قبلی بازنشسته شوند می توانید از صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح این موضوع را پیگیری نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده مرداد 19, 2018 در بیمه نیروهای مسلح توسط (100 امتیاز) بهترین روش جهت بازنشستگی در صورت داشتن سابقه بیمه در دو صندوق بازنشستگی چیست ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...