باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,302 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (140 امتیاز)
سلام و خسته نباشید.

بنده به مدت ۳ سال در دفتر مرکزی یک شرکت خصوصی در شهر تهران بعنوان کارمند و مشاور مدیرعامل سابقه بیمه داشتم. تا اینکه از برج ۱۱ سال ۹۶ دفتر مرکزی از نظر بیمه غیر فعال شد (عدم حضور حین بازرسی و عدم اعلام آدرس جدید به بیمه) و کارفرما از برج ۱۱ تا برج ۲ (موعد بیکاری بنده) بدون اطلاع به من بیمه ام رو از محل کد کارگاه پروژه شرکت در کاشان رد میکرد.

بعد از بیکاری، اقدام کردم برای دریافت بیمه بیکاری که بعد از بررسی درخواستم توسط تامین اجتماعی کاشان گفتن که ماهیت شغل غیر دائم بوده و بیمه بیکاری بهش تعلق نمیگیره. در حالی که من در تمام مدت کارمند دفتر مرکزی بودم و دو سه ماه آخر فقط به اون دلیل از پروژه کاشان برام بیمه رد شد. و من مقصر نبودم.

حالا سوالم اینه که برای این موضوع اساسا کاری میشه کرد؟ از چه طریق اقدام کنم به نتیجه برسم؟ یا هر توصیه و گوشزدی که شما کارشناسان گرامی دارید رو ممنون میشم به بنده بفرمایید

تشکر میکنم.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)

با سلام
با توجه باینکه کارفرمای شما در دفتر مرکزی و کارگاه کاشان یک شخص حقیقی بوده است و شما بطور مستمر در کارگاه اول حضور داشته اید در صورتی که قرارداد کار ، مدارک و مستندات مبنی بر اشتغال دائم در دفترمرکزی را دارید می توانید به اداره کار حوزه کارگاه در کاشان مراجعه و اعتراض نمایید درخواست شما در کمیته هماهنگی بیمه بیکاری استانی با حضور مدیر کل کار استان ، مدیر کل تامین اجتماعی و ... بررسی و رای صادر میگردد.
لازم است مدارک حقوقی جهت مالکیت دو کارگاه به یک شخص حقوقی و سوابق حق بیمه در دفتر مرکزی تهران را ضممیه اعتراض خود نمایید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (140 امتیاز)
ممنون از پاسخ سریعتون.

این که فرمودید خیلی طول میکشه؟

 

از تهران نمیشه اقدام کنم؟

 

کارفرما جریمه میشه؟ آیا بابد بپذیره حکم رو و اعتراض نزنه؟

 

و اینکه ... مدارک که فرمودید شامل چه چیزهایی باشه که کمتر مشکل ساز بشه.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 10,992 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...