باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,192 بازدید
در حادثه ناشی از کار توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
براثرحادثه درمحل کارسقوط بالابر ازارتفاع ۵ متری دچار شکستگی هردو پاشنه پا و شکستگی پتلا زانوی چپ و دومهره کمر و پارگی دیسکم شد و سه بار جراحی کردم .

اکنون در زانو و پاشنه پای راست و دومهره کمرم پلاتین قرار دارد که درآورده نمی شود و پایم را موقع راه رفتن کچ می گزارم بعلت چرخش استخوان از کارفرما شکایت نکرده ام و درهمان محل مشغول بکارهستم .

کنون بعد از۱/۵سال ( اسفند۹۵) بعلت تعدیل نیرو کارفرما قصد دادن خسارت را دارد تا رضایت نامه محضری بگیرد . حالا بدون مراجعه به پزشکی قانونی چگونه حدود خسارت و دیه را می توان حساب کرد ؟

با توجه به ۲۲ سال سابقه کار اکنون دیگر با آسیب وارده توانایی کاری که فعالیت جسمانی زیاد بخواهد را ندارم تا متضرر نشوم ؟ ممنون!
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
با سلام .... تنها مرجعی که صلاحیت قانونی را برای تشخیص میزان دیه و ارش صدمات بدنی را دارا میباشد سازمان پزشکی قانونی بوده و اگر بخواهید به حقوق قانونی و واقعی خود برسید پیشنهاد میکنم با مراجعه به پزشکی قانونی و ارائه سوابق پزشکی، تقاضای اظهارنظر طبق این سوابق و آثار بجامانده در اعضاء آسیب دیده را داشته باشید.
برخی از موارد مجروحیت شما دارای دیه مقدر است اما در خصوص شکستگی ستون فقرات و ضایعات احتمالی بجا مانده و ..... فقط پزشکی قانونی میتواند نظر درستی ارائه نماید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 3,047 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 232 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,724 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,081 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 808 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...