باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,577 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام.

من ۹۶.۱۰.۲۱ تصادف کردم با موتور طول درمان و پزشک قانونی رفتم تا ۹۷.۵.۱ ک ابلاغ برام اومد ۱۱ درصد دیه  دامیه برام بردین و برا اون شخصم غیابی زدن و ۳۵۰ جرمیش کردن ۲۰ روزم مهلت بهش دادن من الان باید چیکار کنم ؟؟؟

کی دیه رو بهم میدن؟؟؟

اگه زود جواب بدین ممنون میشم.❤
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (9,140 امتیاز)

با سلام
ابتدا شما باید به شعبه ای که برای شما رای صادر نموده است مراجعه نموده و اطلاعات لازم را در مورد اینکه آیا خودروی مقصر بیمه نامه داشته است یا خیر و اگر داشته است کدام شرکت و کدام شعبه اصالت بیمه نامه را تایید نموده است کسب نموده و درخواست نمایید مه شما را با نامه به پیوست مدارک مورد نیاز بیمه به شرکت بیمه گر معرفی نمایند و به شرکت بیمه گر خودروی مقصر مراجعه نموده و در آنجا مدارک خود را کامل کنید که بعد از تکمیل پرونده و در صورت قطعیت رای صادره شرکت بیمه گر ظرف مدت 15 روز باید دیه شما را پرداخت نماید . و در صورت اینکه خودروی مقصر حادثه فاقد بیمه نامه باشد قاضی پرونده شمارا به صندوق خسارت های بدنی معرفی نموده و از محل صندوق خسارت های بدنی خسارت شما پرداخت می گردد .
20روز مهات به منظور این می باشد که اگر طرفین به رای صادره اعتراض دارند 20روز مهات اعتراض دارند و بعد از 20روز اگر طرفین به رای اعتراض نداشته باشند رای قطعیت پیدا می کند .


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+4 امتیاز
1 پاسخ 121,142 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...