باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
7,196 بازدید
در بازنشستگی و مستمری توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام.

ایا میتوان با شصت سال سن و هفده سال سابقه بیمه بازنشسته شد ومی تونم سربازی راهم به سابقه بیمه افزود؟حداقل حقوق ماهیانه چقدر است؟

باتشکر
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,860 امتیاز)
با سلام

بله شما می توانید با ۱۷ سال سابقه و ۶۰ سال سن بازنشسته شوید و در صورت خرید سربازی سابقه شما اضافه شده و حقوق شما بیشتر میشود ولی به نسبت سنوات مستمری دریافت می نمایید ولی اگر شما حداقل ۲۰ سال سابقه داشته باشید و ۶۰ سال سن حقوق شما کمتر از حداقل دستمزد نمی شود به عبارتی در سال ۹۷ افراد با شرایط مذکور در صورتی که با حداقل دستمزد حق بیمه واریز نمایند حدود ۱۱۰۰۰۰۰ تومان مستمری می گیرند ولی با ۱۹ سال حدود ۷۵۰ تومان میشود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)

با سلام

چنانچه در حال حاضر بیمه شده فعال می باشید می توانید با در دست داشتن اصل کارت پایان خدمت و تصویر آن و دفترچه بیمه به واحد امور بیمه شدگان مراجعه و درخواست احتساب دوره خدمت نظام وظیفه خود  را ارائه نمائید.با وجود این سابقه بیمه شما به نوزده سال می رسد.

یا تا حصول سابقه بیمه بیست سال صبر می کنید و حقوق مستمری بازنشستگی معادل با حداقل دستمزد را دریافت می نمائید و یا با همین مدت سابقه درخواست برقراری مستمری بازنشستگی می دهید و به نسبت سابقه بیمه  مستمری دریافت خواهید کرد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...