باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,092 بازدید
در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام و احترام  در شهریور96 خودم را بیمه عمر .بیمه پاسارگاد کردم که قبلش در کلاسهای انها شرکت و نماینده فروش بودم .حق بیمه پرداختی ام ماهیانه 100هزارتومان و هر 3 ماه یکبار بود.. 3 دوره که حق بیمه پرداختم کارمزدهای هر دوره حدود 63 هزارتومان بحسابم در بانگ پاسارگاد واریز میشد .اما  در چهارمین پرداخت 3ماهه. حق کارمزدم را شرکت بیمه پاسارگاد بلوکه کرده و شرط گذاشته که باید حدالقل 10 نفر دیگر هم بیمه عمر کنم تا  پولم (کارمزدهای نماینده فروش) را پرداخت کند والا نمیدهد ( این باجخواهی و گروکشی و زورگیری است). کد نمایندگی ندارم ( یا عمدا ندادند)  اما از طریق نمایده فروش انها عمل میکردیم.اکنون برای احیای حقوقم چه راهکاری پیشنهاد میدهید اهل شکایت و  و کیل و.. در بیمه مرکزی و رسانه ها و دادگاه هم حسابی هستم. باتشکر و احترام  و سپاس و قدردانی 5/5/97
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (8,000 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز این شرایط از ابتدا به اشخاصی که درخواست نمایندگی فروش هستند گفته میشود و تا زمانی که شخص کد رسمی دریافت نکند شرکت کارمزد شخص را بلوکه میکند و به محض دریافت کد که با حداقل فروش 10 بیمه نامه امکان پذیر میباشد تمام کارمزد پرداخت میشود و تمام این شرایط به دلیل اهمیت بیمه و همچنین اطمینان شرکت از عملکرد نماینده فروش می باشد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
همراه گرامی بیدبرگ سلام،وقت بخیر .

با توجه به شرایطی که توضیح دادین،شما در حال حاضر اقدام به دریافت کد نمایندگی فروش از شرکت بیمه پاسارگاد ننموده اید،به واقع داشتن کد نمایندگی رسمی،یعنی امتیاز رسمی فروش بیمه نامه از سوی شرکت به شما.

در نظر داشته باشین که تمام کارمزدهای شما از فروش اولین بیمه نامه تاکنون برایتان محفوظ خواهد ماند و واریز خواهد گردید،مشروط باینکه کارهای مصاحبه و دریافت کد را انجام دهید،زیرا که در حال حاضر شما مشاور فروش هستین نه نماینده فروش،و نداشتن کد برای شما و همچنین شرکت بیمه پاسارگاد از نظر قانونی مشکل ساز خواهد شد.

خیلی از افراد بوده اند که با همین شگرد،از افراد مختلف و به بهانه نماینده فروش بیمه های عمر بودن،کلاهبرداری های کلانی کرده اند که در اصل شرکت باید پاسخگوی این افراد باشد،ولی بدلیل نداشتن کد و ضمانت های لازم در شرکت،عملا هیچ کاری از دست هیچ کسی برای این افراد بر نمی آید.

برای اینکه جلوی تخلفاتی نظیر این مورد و نیز سایر موارد گرفته شود،هر فردی که تمایل به داشتن کد نمایندگی فروش بیمه های عمر را دارد باید تضامین لازم و نیز دریافت کد را انجام دهد تا بتواند کارمزد خود را از شرکت دریافت نماید.

بنابراین توصیه بنده به شما( در صورتیکه واقعا قصد همکاری با شرکت بیمه پاسارگاد را دارید)،ارایه مدارک لازم و دریافت سریع تر کد نمایندگی فروش تان از شرکت پاسارگاد میباشد.

در غیر اینصورت،قطع همکاری خود را بطور کتبی اعلام و نامه انتقال پرتفویی بیمه های تان را به یکی از همکاران خود و بصورت مکتوب، و به بیمه پاسارگاد ارایه نمایید.

بیمه نامه خود را از نمنایندگان آگاه،مطلع و صادق خریداری نمایید.

با تجدید احترام.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+3 امتیاز
1 پاسخ 4,059 بازدید
سوال شده خرداد 15, 2016 در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط mahdi (240 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 74,165 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 761 بازدید
سوال شده دی 16, 2017 در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط عابدی
0 امتیاز
1 پاسخ 5,019 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 7,431 بازدید
سوال شده آبان 5, 2016 در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 496 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 322 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,717 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,152 بازدید
سوال شده اردیبهشت 20, 2016 در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...